sl Slovenščina

Dr. Nikolaos Dimitriadis (MBA), Trizma Neuro, Univerza v Sheffieldu, je v središče postavil nevroznanstveno revolucijo, ki prevzema prva mesta na področjih od marketinga do voditeljstva. Danes  tehnologija omogoča, da vprašanja zastavimo neposredno možganom, brez ozira na izgovorjene besede. Naša komunikacija lahko zavaja, možgani pa ne lažejo.



Dr. Nikolaos Dimitriadis povezuje nevroznanost in vedenjsko znanost s področjem trženja, komunikacij, vodenja in izobraževanja. Svetoval je svetovnim korporacijam kot so IKEA, IBM, Nestle, Banca Intesa Sanpaolo, Holcim, Coca Cola Hellenic, Raiffeisen Bank, Teekanne. Je direktor podjetja Trizma Neuro, ki je specializirano za nevromarketing, in regionalni direktor britanske Univerze Scheffiled za Srbijo, Črno goro in Makedonijo. Na omenjeni univerzi je tudi magistriral in doktoriral iz poslovnih ved. »Vse, kar smo, je v naših možganih,« pravi dr. Dimitriadis.


Svobodna volja?


Odločitve sprejemamo 7 sekund preden se sami tega zavedamo. Zato svobodna volja brez svobodne želje ne obstaja.


Marketing skozi marketinške raziskave napoveduje vedenje potrošnikov. Dilema pa je ravno ta – vprašani so ljudje in ne možgani. Nevroznanost zato spreminja pristope in možgane postavlja v središče informacijskega sistema. Ko gledamo film naši možgani  ne razločijo več med realnostjo in fikcijo, zato  jočemo in se smejimo. Danes pa je vse skupaj postalo še merljivo.

“Skrbno pazite na svoje možgane. Vse je v možganih. Če pravilno ravnate z možgani, boste dosegali odlične rezultate.”

Dr. Nikolaos Dimitriadis (MBA), Trizma Neuro, University of Sheffield

 


 


 


 


 


Empatija


Naše emocije spremljajo analize glasu in vida, ki merijo možganske reakcije. Po barvi glasu je moč prepoznati razpoloženje. Podatke pa moramo povezati z globljimi željami ljudi, da razumemo njihove potrebe in napovemo vedenje.


Če so človeški možgani v normalnem stanju, imajo sposobnost empatije. Če empatije ne aktiviramo se bo ta možganski del krčil in spremenil. Empatijo spodbujamo skozi izkušnje.


Triki za možgane


Ubijalci kreativnosti in posla so sestanki, oddaljeni od realnosti; dolgočasne predstavitve, ki ubijajo razpoloženje, elektronska pošta in excel.


Izkoristiti moramo naše možgane in začeti razmišljati na visokem nivoju, širiti vrednote, delati s strastjo in sprejemati takojšnjo in konstruktivno kritiko. Frazo ''da, ampak!'' moramo spremeniti v frazo ''ja, in?''.


 


"Včasih ni dovolj, da vprašamo ljudi. Vprašajmo njihove možgane in zgodba bo popolnoma drugačna."


Vanja Ogrinc, STA Potovanja


 


"Sam si odgovoren za stvari, ki jih postaviš v možgane."


Živa Juriševič, Novo Nordisk