sl Slovenščina

Dragi člani in prijatelji AmCham Slovenija,

digitalna tehnologija oblikuje način, kako delamo, komuniciramo, se učimo in živimo.
Nas obvladuje, ali mi uporabljamo njo? Ključno vprašanje je:

Ali kot družba govorimo jezik prihodnosti – digitališčino?

Na majskem AmCham Poslovnem zajtrku bomo govorili o pomenu digitalnih znanj in kompetenc kot nove temeljne pismenosti. Razumemo umetno inteligenco bolj, kot ta čuti nas? Za konkurenčnost gospodarstva je ključno, da bodo mladi dobili ustrezna znanja in kompetence, da se bomo zaposleni vseživljenjsko izobraževali in da bomo vključevali in opolnomočili vse generacije, tudi »odličnjake«.

 

  • 41 % odraslih v Sloveniji ima nizko digitalno pismenost.
  • 3 od 5 učiteljev v Sloveniji meni, da nima dovolj usposobljenosti za sodobna digitalna orodja.
  • 67 % zaposlenih v Sloveniji se boji, da jim bo UI nadomestila delovno mesto.
  • Manj kot 20 % podjetij v Sloveniji redno vlaga v digitalno usposabljanje zaposlenih.
  • 71 % podjetij v Sloveniji se sooča s težavami pri digitalni preobrazbi poslovanja, pri čemer 48 % navaja pomanjkanje ustreznega kadra ali znanja kot glavno oviro.
  • V Sloveniji je bilo decembra 2024 delovno aktivnih približno 938.400 oseb. Med njimi je bilo 19 % oseb starih nad 55 let, kar pomeni, da je vsaj 177.900 delovno aktivnih posameznikov v starostni skupini »odličnjakov«.
  • Blaž Ferenc se osredotoča na razvoj kompetenc prihodnosti, vključujoče delovno okolje ter iskanje ravnotežja med tehnologijo in človekom ter ima bogate izkušnje na področju strateškega komuniciranja in trajnostnega razvoja.
  • Dr. Manja Klemenčič je priznana strokovnjakinja na področju visokošolskega izobraževanja, kjer se osredotoča na študentske izkušnje in politike izobraževanja. Do nedavnega je bila ena od dveh Slovenk, ki sta delovali na prestižni ameriški univerzi Harvard.
  • Dr. Kristijan Musek Lešnik je psiholog z dvajsetletnimi izkušnjami na področju vzgoje, izobraževanja ter vodenja. Je avtor več kot 50 strokovnih del ter aktiven član vodilnih strokovnih združenj v Sloveniji.
  • Andrej P. Škraba je pionir na področju digitalnega izobraževanja v Sloveniji, znan predvsem po razvoju Astre AI, AI inštruktorja, ki ga uporablja že 113.000 učencev.
  • Prof. dr. Erik Štrumbelj je redni profesor na Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani, njegovo raziskovalno delo pa se osredotoča tudi na uporabo AI v praksi, zlasti v športu, zdravstvu in odločanju.

Poklic, ki povezuje znanje, inovativnost in odnose ter pomembno sooblikuje prihodnost, je učiteljski poklic. Na AmCham Poslovnem zajtrku bomo zato tudi letos razglasili nosilko oz. nosilca naslova UČITELJ ALI UČITELJICA LETA 2025, ki jo izbiramo v okviru iniciative ‘Učitelj sem! Učiteljica sem!’ in ki bo prihodnje leto Slovenijo zastopala tudi na svetovnem izboru Global Teacher Prize.

Verjamemo, da so prav učitelji in učiteljice s pravo podporo lahko nosilci izboljšav šolskega sistema in sooblikovalci kompetenc in znanj prihodnosti.

Pogovor bodo soustvarjali in vodili Deana Jezeršek, AmCham Top potencial leta 2017 in ena od pobudnic iniciative Učitelj sem, Učiteljica sem, dr. Uroš Ocepek, profesor računalništva in Učitelj leta 2022, ter Matic Vošnjakpartner in direktor Competo.

*Dogodek bo potekal v slovenskem jeziku s simultanim prevodom angleščino.

Dogodek bo potekal v petek, 21. marca 2025,  v Best Western Premier Hotelu Slon, Slovenska cesta 34, Ljubljanaod 9.00 do 10.30.

Prijavite se lahko prek povezave na vabilu, ki ste ga že prejeli po elektronski pošti. Tisti, ki vabila niste prejeli in vas dogodek zanima, nam lahko pišete na office@amcham.si.

*V primeru, da bo prijav več kot dovoljuje prostor, velja načelo prvega “first come, first served”

Partner AmCham Poslovnega zajtrka: 

Znanje in podpora: