sl Slovenščina

AmCham Slovenija je bil s projektom “Učitelj sem! Učiteljica sem!” izbran na Impact Challenge, ki ga za države Srednje in Vzhodne Evrope organizira Google.org. Skupaj s Fakulteto za turistične študije – Turistico Univerze na Primorskem smo se tako postavili ob bok še 11 organizacijam, ki bodo s svojimi dobrodelnimi projekti prejele sredstva za spodbujanje gospodarske rasti in ustvarjanje enakih možnosti za uspeh vseh v digitalnem svetu.

Evropska podjetja in družba so se s pomočjo tehnologije bolje odzvali na bremena, ki jih je prinesla pandemija. Toda preteklo leto je izpostavilo tudi nujno potrebo po ustvarjanju enakih možnosti za dostop do prednosti, ki jih prinaša tehnologija – zlasti ker so gospodarstva EU iz te krize izšla bolj digitalizirana kot prej. Zato je Google januarja letos predstavil Google.org Impact Challenge za države Srednje in Vzhodne Evrope – za pomoč pri spodbujanju vse bolj digitaliziranega gospodarstva s poudarkom na nujnosti socialne vključenosti.

Več o natečaju in nagrajencih si lahko preberete tukaj.

AmCham Slovenija s svojim zmagovalnim projektom ‘Učitelj sem! Učiteljica sem!’ opozarja na nujnost opremljanja učiteljev in učiteljic z znanjem in kompetencami za prihodnost. Hkrati omogoča izobrazbo učencev, ki bodo del 5.0 družbe. »Projekt ‘Učitelj sem! Učiteljica sem!’ daje glas učiteljicam in učiteljem, ki svoje delo čutijo kot poslanstvo, ki z izjemno predanostjo iščejo najboljše v učenkah in učencih in ki so lahko vzorniki prihodnjim generacijam. Projekt daje moč tistim, torej učiteljicam in učiteljem, ki lahko vsak dan znova opolnomočijo našo prihodnost,« je povzela Brina Tomovič Kandare, vodja projekta ‘Učitelj sem! Učiteljica sem!’ v AmCham Slovenija.

Pri UP FTŠ Turistici pa bodo s svojim projektom LocalsFromZero, ki ga njihovi študenti in profesorji s številnimi domačimi in tujimi partnerji razvijajo v okviru programa sTOUdio Turistica, ponudnikom podeželskih izkušenj pomagali narediti naslednji korak k digitalizaciji v turizmu in postati konkurenčen na trgu. »Gradimo podporno okolje za periferni turizem in tovrstne turistične ponudnike izobražujemo na področju digitalizacije in podjetništva. Vse radovedne in odgovorne popotnike vabimo, da ustvarite prijetne spomine in nova poznanstva v njihovem avtentičnem okolju,« je izpostavil izr. prof. dr. Dejan Križaj, idejni vodja pilotnega R&D izobraževalnega programa sTOUdio Turistica.

Projekte je izbrala mednarodna žirija, predstavniki družbe Google in INCO. »Vsi projekti v sklopu Google.org Impact Challenge so pokazali ogromno ambicijo pomagati lokalnim podjetjem in posameznikom. Nobena skrivnost ni, da digitalna preobrazba spreminja način našega življenja in postaja ključno gonilo prihodnje gospodarske rasti, ne samo v Sloveniji, ampak tudi po vsem svetu. Vesel sem, da sta bila slovenska projekta prepoznana kot ena najboljših, saj vsak izmed njiju na svoj način pomaga različnim članom naše družbe pri nadaljnji rasti in razvoju,” je o izboru najboljših projektov povedal dr. Marko Grobelnik, član mednarodne Google.org Impact Challenge žirije in raziskovalec na področju umetne inteligence z Instituta Jožef Stefan v Ljubljani.

Veseli me, da sta AmCham Slovenija in Fakulteta za turistične študije – Turistica predstavila projekta, ki sta bila izbrana kot najboljša v sklopu Google.org Impact Challenge za države Srednje in Vzhodne Evrope. Oba projekta sta odlična pokazatelja, da digitalna preobrazba ne bo le pomagala pri okrevanju gospodarstva, temveč v prihodnosti ustvarila močnejše in bolj raznolike poslovne ideje,” je povzela Metka Svetlin, vodja marketinga pri Google Adriatics.

Obiščite stran Učitelj sem! Učiteljica sem!