sl Slovenščina

Na srečanju AmCham Komisije za trajnostno rast, ki je potekalo 11. junija 2025, smo se posvetili vprašanju, kako trajnostno naravnanost podjetij ne le načrtovati, temveč tudi verodostojno komunicirati. Tema “Sustainability. Everyone Talks It. Who Actually Does It?” je odprla razpravo o tem, kako preiti od modnih besed k dejanjem – in to brez zavajanja, olepševanja ali greenwashinga. 

Gostujoča strokovnjaka, Benjamin Hrkić (bold.group) in Mihaela Hafner (IKEA Slovenija), sta poudarila, da trajnost ni le komunikacijska strategija, temveč temelj kulture podjetja. IKEA jo udejanja z vključevanjem zaposlenih, jasnimi cilji in konkretnimi pobudami, kot je “Druga priložnost”. Benjamin Hrkić pa je opozoril, da podjetja ne smejo ciljati ljudi kot »tarče«, ampak vzpostavljati odnose – skozi pošteno, dokazljivo in odgovorno pripoved. 

Udeleženci so prejeli pet začetnih korakov za učinkovito trajnostno komunikacijo: 

  1. Odkrijte svoj »zakaj« 
  2. Poslušajte skupnost 
  3. Naredite en pogumen korak 
  4. Vključite svojo ekipo 
  5. Pripovedujte svojo zgodbo – brez olepševanja 

Trajnostna komunikacija je danes postala ključno orodje za obvladovanje tveganj in grajenje zaupanja. Podjetja, ki znajo svojo zgodbo povedati iskreno in premišljeno, izstopajo – ne le kot odgovorni, temveč kot voditelji sprememb.