sl Slovenščina

Zavarovalnica Triglav najboljša med najboljšimi v sklopu Motivacija


AmCham Slovenija tudi v letu 2016 predstavlja in nagrajuje najboljše poslovne prakse v gospodarstvu v okviru programa Best of the Best. Med tremi predstavljenimi projekti iz tematskega sklopa Motivacije je uvrstitev v finale po izboru občinstva, komisije in aktivnega poslušalca pripadla projektu NADGRADNJA Projekta MLADI UPI.


Izjemni projekti in ideje članov AmCham Slovenija že 17. leto v slovenski gospodarski prostor vnašajo odlične prakse, ki jih uvrščajo med vodilna podjetja v Sloveniji. Prav to je pripomoglo k oblikovanju programa Best of the Best, v katerem že tretje leto iščejo in predstavljajo najboljše poslovne prakse kot vodilo in navdih. So plod kreativnosti in inovativnosti zaposlenih v podjetjih. Na ta način pripomorejo k prenosu novih znanj in pozitivnih poslovnih izkušenj v gospodarsko okolje.


 


Na treh dogodkih Best of the Best bodo predstavili 9 najboljših praks v treh tematskih sklopih: INOVATIVNOST, MOTIVACIJA in ODPRTOST. V prvem sklopu, Inovativnost, se je v finale uvrstila Danfoss Trata s projektom 24 Idea.


 


Namen programa je predstavitev in izpostavitev izjemnega dela zaposlenih v podjetij, ki so člani AmCham Slovenija. Cilj je, da na ta način kot vzor pripomorejo k spremembam tudi v drugih podjetjih. Izpostavljajo dobro, osredotočeni na uspešne zgodbe. Pomembno vlogo igra posebna komisija, Best Practice Academy, katere vloga je izbor finalistov programa Best of the Best. Z njihovo pomočjo bodo širili izjemne projekte in ideje, primere dobrih praks, ki nas že vrsto let navdihujejo tudi med ostale člane AmCham Slovenija.


Izjemni posamezniki, ki sodelujejo v Best Practice Academy so: Viviana Žorž – Adecco, Ksenija Božič – BB Svetovanje, Aleksandra Brank – Bisnode, Mateja Panjan – Danfoss Trata, Simona Dijak – Goodyear Dunlop Sava Tires, Primož Zupan – Halcom, Mojca Perič – Helios, Tanja Subotič – IBM, Maja Langerholc – KPMG, Aleksander Baretič – Mars Overseas Holdings, Katra šemrov – Microsoft, Rok Cuderman – Petrol, Jernej Smisl – Piovarna Laško, Zvezdana Lubej – Profiles International Slovenia – Kadrovske storitve, Tea Gasser – PwC, Nina Remškar – Roche, Martina Merslavič – Siemens, Soniboj Knežak – Steklarna Hrastnik in Marko Boštjančič – Telekom.


Glavnega zmagovalca – najprepričljivejši primer dobre poslovne prakse – pa bodo izmed treh predstavljenih finalnih projektov določili glasovi na AmCham socialnih medijih. Vse finalne projekte bodo namreč predstavili s posebnimi kratkimi videi. Medtem ko bo zmagovalec nagrajen z vikend paketom v New Yorku.


V sklopu Motivacije so se predstavili naslednji projekti:


1. Zavarovalnica Triglav – NADGRADNJA projekta MLADI UPI


2. Simbioza Genesis, socialno podjetje – Simbioza šola


3. Skupina Helios – Helios akademija


Čeprav je bila izbira težka in so vsi projekti zmagovalni, je glasovalce najbolj prepričala Zavarovalnica Triglav z nadgradnjo projekta Mladi upi, ki se je tako uvrstila v finalni izbor.


Pri izboru nam je bil zopet v veliko pomoč aktivni poslušalec, ki je bil tokrat Gregor Jamnik, direktor, Best Western Premier Hotel Slon, ki je bil odločilen pri izboru zmagovalnega projekta v sklopu motivacije.


 


Zavarovalnica Triglav je v letu 2013 ustanovila Vse bo v redu, zavod Zavarovalnice Triglav za družbeno odgovorne projekte, katerega delovanje temelji na treh stebrih. Eden izmed njih je podpora talentiranim, perspektivnim mladim ljudem, ki se na svoji poti do uveljavite zaradi takšnih ali drugačnih razlogov srečujejo s finančnimi ovirami. Na podlagi tega je bil zasnovan projekt Mladi upi z razpisom "Mladi so varnost naše prihodnosti", ki je bil v svoji prvi izvedbi leta 2013 namenjen mladim športnim upom, starim med 16 in 18 let, ki se šele prebijajo na vrh in se zato kot posamezniki težje potegujejo za profesionalna sponzorska sredstva za razvoj svojega talenta. Naslednje leto so zaradi odličnega odziva razpis razširili še na ciljni skupini mladih umetnikov in znanstvenikov ter starostno mejo za prijavo dvignili z 18 na 19 let.


Z razpisom in vzporednimi komunikacijskimi aktivnostmi želita Zavarovalnica Triglav in njen zavod Vse bo v redu širši javnosti predstaviti nadobudne in perspektivne mlade ljudi iz vse Slovenije ter skozi njihove ambicije izpostaviti pomen razvoja mladih talentov za prihodnost naše družbe. Cilj razpisa je dodelitev finančnih sredstev, s katerimi bodo prejemniki lahko uresničili zadane cilje in sledili svoji viziji.


Zavarovalnica Triglav in Zavod Vse bo v redu želita s tem projektom dati tudi pozitiven zgled in prispevati k reševanju trenutne družbene problematike; v tem primeru pomanjkanja sredstev za razvoj perspektivnih mladih ljudi.


S svojim delovanjem in vzorom želi Zavarovalnica Triglav tudi druga podjetja in posameznike spodbuditi k podpori nadarjenih mladih posameznikov.


Poleg zgoraj navedenih ciljev je enako pomemben tudi cilj medijske izpostavitve mladih upov, ki so zaradi svojega začetka gradnje kariere za medije še nezanimivi in zato veliko težje pridobijo sponzorska sredstva podjetij.


 


Posebna zahvala gre tudi podpornikom in partnerjem programa Best of the Best, generalnima pokroviteljema – Zavarovalnici Triglav in Goodyear Dunlop Sava Tires, pokrovitelju sklopa motivacije – Competo ter partnerjema programa – STA Potovanja in Hotel Slon.


V zadnjem sklopu, Odprtost bodo predstavljene nove tri poslovne prakse podjetij članov AmCham Slovenija, in sicer 4. oktobra 2016.


 


Galerijo slik si lahko ogledate TUKAJ.