sl Slovenščina

 

Z znanjem, izkušnjami in razvejano mrežo partnerjev v ZDA AmCham svojim članom pomaga odpirati priložnosti na trgu ZDA. Na današnji pogovor 𝗨𝗦𝗔 𝗠𝗲𝗲𝘁𝗨𝗽, smo tako povabili predstavnike uspešnih slovenskih podjetij. Jure Andročec, Director and Member of the Board of Directors, Litostroj Power; Kristjan Prajnar, Regional Sales Director, Intra lighting d.o.o.; & Eva Škedelj, Global Meta Sales Lead, Aleph Group, Inc. so z nami delili svoje konkretne izkušnje in vpoglede v izzive, s katerimi so se srečevali na trgih ZDA. 

 

Dotaknili so se vprašanj, kot so: kako doseči kupca preko globalnih spletnih platform, ali je poslovna kultura in način prodaje v ZDA res drugačna, ter nam zaupali:

🔹 Ameriški kupci pričakujejo oseben odnos in so zahtevni, iščejo unikatne zgodbe, zadovoljni pa so le takrat, ko imajo občutek, da jim delo olajšaš. Ob vstopu na trg ovrednotite svojega kupca.

🔹 Če si dobro pripravljen in zanesljiv, ti v Ameriki dajo priložnost.

🔹 Povezovanje in sodelovanje med podjetji sta pomembna.

🔹 Podjetje se mora integrirati v lokalno ekipo in kulturo. Ena najpomembnejših platform v ZDA je prav Amazon.

🔹 Tako na trgu kot pri zaposlenih podjetja je vse v zgodbi. Ko nastopiš na trgu, moraš natančno vedeti, kaj je tvoja vizija, poslanstvo in strategija.

🔹 Na trgu ZDA ima “community” velik pomen. 

🔹 Oznaka “Made in Europe” igra veliko vlogo pri Američanih.

Partner USA MeetUp:

Spirit-Slovenija-logo – Odprte hiše Slovenije