sl Slovenščina

Komisija za prihodnost dela in izobraževanja opozarja, da je trg dela brezpogojno povezan z ljudmi, ki imajo znanja in veščine za poklice oz. delo 21. stoletja.


S povzetka januarskega AmCham Poslovnega zajtrka na temo "Globalna bitka za talente" je jasno, da je slovenski sistem izobraževanja vse preveč orientiran na golo pridobivanje in memoriranje znanja, premalo pa na funkcionalne veščine in na konkretno reševanje problemov. To na dolgi rok vpliva ne le na življenje posameznikov, ampak predvsem na trg dela in posledično na slabo konkurenčnost države. Na določeni točki bo neizbežna in nujna uvedba učenja funkcionalnega znanja, kot je npr. znano na Finskem s t.i. "teaching by topics" ali pa v ZDA kot primer hackatonov z reševanjem konkretnih problemov.


Sestanki Komisije bodo namenjeni tudi ozaveščanju o dobrih praksah na področju šolstva v Sloveniji, ki gredo v smer povezovanja šolstva in gospodarstva ter inovativnega učenja in razmišljanja.