sl Slovenščina

Danes so vse informacije, ki jih potrebujete, le en klik stran. Ugotoviti, katere so ključne pri sestavi vaše marketinške strategije in ali bodo vplivale na razvoj in rast vašega podjetja, je lahko zelo utrujajoče. Navadno nam za kaj takega vedno primankuje časa.


Z udeležbo na največji inbound marketing konferenci v Evropi, inOrbit 2017, ki se bo odvijala 9. in 10. marca na Brdu pri Kranju, boste dobili najboljšo priložnost, da vaše podjetje popeljete na naslednjo raven. Letos bomo predstavili edinstvene rešitve in priložnosti za učenje, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.


Inorbit ni namenjen samo hardcore strokovnjakom v oglaševanju – veliko predavanj bo imelo fokus tudi na strateškem vidiku digitalnega poslovnega razvoja podjetja. Učili se boste od najboljših o najbolj vročih temah s področja digitalnega marketinga: growth hacking, marketinške avtomatizacije, vedenja potrošnikov, predvidene analitike, …


Ponosni smo, da lahko na letošnjem inOrbitu gostimo nekaj najbolj vplivnih digitalnih marketinških strokovnjakov, v nadaljevanju pa vam predstavljamo pet najvidnejših. 


Larry Kim je zagotovo eno izmed bolj zvenečih imen digitalnega marketinga. Ustanovil je podjetje Wordstream, ki proizvaja programsko opremo in se uvršča med prvih 500 najhitreje rastočih zasebnih podjetij v Ameriki, po izboru spletne strani PPC Hero pa je bil kar tri leta zapored (2013–2015) izbran za najbolj vplivnega strokovnjaka na področju spletnega oglaševanja.


Aleyda Solis je svetovalka za področje optimizacije spletnih strani na mednarodni ravni. Ima več kot osem let izkušenj z optimizacijo spletnih strani za evropska, ameriška in latinskoameriška podjetja in je avtorica številnih zapisov na vplivnih portalih Search Engine Land, State of Digital in Moz. Revija Forbes jo je uvrstila med prvih deset strokovnjakov digitalnega marketinga, ki jim je bilo vredno slediti v letu 2015, časnik Entrepreneur pa med 50 najvplivnejših digitalnih marketingarjev, ki smo jim morali slediti v letu 2016.


Liraz Margalit: Če živite v letu 2017, veste kdo je glavni fokus v digitalnem marketingu. In če ste odgovorili, da je to stranka, imate prav. Liraz Margalit vam bo pojasnila, kako razmišljati kot stranka in kako jo razumeti. Liraz je zaposlena v podjetju ClickTale, kjer kot psihologinja preučuje spletno vedenje potrošnikov in uporabniško izkušnjo. Njene analize, osnovane na podlagi teorije in akademskega raziskovanja, so strnjene v konceptualni okvir, ki daje vpogled v spletno vedenje potrošnikov.


Subir Majumdar: Če vam zaupamo, da je na svetu danes več kot osem milijard mobilnih naprav povezanih v medmrežje, bi spremenili vaše marketinške strategije? In kaj bi si mislili o vaši spletni strani, če bi vedeli, da 47 odstotkov strank pričakuje, da se le-ta naloži v manj kot dveh sekundah? Vemo, sliši se zelo zanimivo. Subir Majumdar je zaposlen na sedežu Evropskega Googla, njegov cilja pa je pomagati oglaševalcem ustvariti boljše mobilne strategije, ki izpolnjujejo zahteve današnjih uporabnikov pametnih telefonov.


Ashley Friedlein je ena najbolj vplivnih osebnosti na področju globalnega marketinga, digitalnega in eccomerce sektorja. Kot navaja eno od več sto priporočil na Linkedinu: “ Če Ashley ne ve – ni vredno vedeti.”


Ljudje verjamejo, da je danes vse na dosegu njihovih prstov, in mogoče je to tudi res. Ampak ta velika količina podatkov, ki nam je na voljo, nam včasih onemogoča, da bi jo razumeli ali pa nam preprečuje dostop do najboljših materialov. Zato je inOrbit tukaj, da vam predstavi najboljše na področju pestrega, neponovljivega, digitalnega dogajanja.


Celoten dvodnevni paket za obisk konference stane le 280 evrov. Cena vključuje dvodnevni dostop do konference, kavo ter prigrizke v neomejenih količinah, kosilo, večerno druženje in dostop do prezentacij predavateljev.


Vsi člani AmCham imajo s kodo IO17AMC20 20-odstotni popust na nakup vstopnice. Karte so na voljo v prosti prodaji do razprodaje vseh sedežev.  Se vidimo 9. in 10. marca na inOrbitu!