sl Slovenščina

Podjetje Mikropis Holding iz Žalca, ki se udeležuje AmCham Poslovne delegacije, je v Rochestru v ameriški zvezni državi Minnesota sklenilo dolgoročno strateško partnerstvo s Kliniko Mayo. V sodelovanju s kliniko bodo odslej razvijali rešitev 24alife. Udeleženci AmCham Poslovne delegacije so bili navdušeni nad uspehom slovenskega podjetja.


Mikropis v sodelovanju z mednarodnimi partnerji iz znanosti že sedem let razvija 24alife, rešitev za zdravo življenje, ki se uspešno širi med uporabniki po svetu, zdaj pa bo kakovostne vsebine, povezane z zdravjem, dobrim počutjem in srečo Mikropis naprej razvijal skupaj s kliniko Mayo. Klinika Mayo, ki velja za eno najpomembnejših klinik na svetu, je neprofitna organizacija, ki zaposluje več kot 63.000 ljudi in zdravi več kot 1.300.000 pacientov vsako leto, blagovna znamka Mayo pa je med najbolj priznanimi blagovnimi znamkami na svetu. Izjemnega pomena so njihove vsebine in številni patenti ter spoštovanja vredna osredotočenost na paciente.


S partnerstvom s kliniko Mayo je slovensko podjetje naredilo pomemben korak naprej k širitvi rešitve za zdravo življenje 24alife na globalnem trgu. Obenem je Klinika Mayo z manjšinskim deležem lastniško vstopila v podjetje Mikropis Holding in tako je Mikropis Holding postal del skupine Mayo, ki je zdaj tudi uradni partner 24alife, rešitve, ki sodi med strokovno bolj dovršene tovrstne izdelke na svetu, in vključuje znanja s številnih znanstvenih področij, medicine, športa, psihologije, prehrane. S sodelovanjem s Kliniko Mayo bodo uporabniki dobili dostop do bogatih strokovnih vsebin, raziskav in drugega znanja, ki ga skozi svojo dolgoletno tradicijo razvijajo njihovi strokovnjaki. Mikropis kot mednarodno uveljavljeno IT podjetje pa bo še naprej zagotavljal informacijsko podporo vsebini, ki preko pametnih naprav omogoča skrb za posameznika na vsakem koraku.


Ključ za partnerstvo je v ljudeh in v ustvarjanju zaupanj

Ob tej priložnosti je Janez Uplaznik, direktor Mikropis Holdinga in idejni oče rešitve 24alife, izpostavil: "Skupni cilj obeh organizacij je delovati na področju preventivnega zdravja in ozaveščati ter voditi ljudi do bolj zdravega in srečnega življenja. Pri tem smo prepoznali kar nekaj sinergij, za katere verjamem, da bodo prispevale h krepitvi prisotnosti na trgih, ki so nam najbolj zanimivi, to pa so Evropa, Bližnji vzhod, Indija, Kitajska in ZDA. Ključ za vzpostavitev takega partnerstva pa je vedno v ljudeh in ustvarjanju zaupanj". 24alife že obsega številne programe, ki prispevajo k izboljšanju zdravega življenjskega sloga, v sodelovanju s Kliniko Mayo pa bodo razvijali nove programe, ki obravnavajo najbolj pereče težave sodobnega življenjskega sloga, prva sta debelost in stres, in oblikovali programe glede na potrebe trgov.


Ajša Vodnik, izvršna direktorica AmCham Slovenija, je bila uspeha slovenskega podjetja v ZDA izjemno vesela in je dejala: "Janez Uplaznik in njegova ekipa so dokaz, da se z znanjem, vztrajnostjo, pogumom, strastjo do svojega izdelka/storitve in ustvarjanjem odnosov lahko uspe na vsakem trgu, tudi na visoko konkurenčnem trgu ZDA, in še pomembneje, da lahko Slovenci s svojim znanjem ustvarjamo strateške povezave z najboljšimi na svetu."


Dr. Kerry Olsen, izjemen kirurg, onkolog in raziskovalec, ki je bil leta 2015 imenovan med najboljše ameriške zdravnike (America's Best Doctors), je delegaciji tudi osebno predstavil 12 navad zelo zdravih ljudi, katerih avtor je, in so osnova za rešitev 24alife.


12 najpomembnejših navad za zdravo življenje:


1. Telesna aktivnost

2. Odpuščanje

3. Velikost obroka

4. Preventivni zdravniški pregledi

5. Zadosten spanec

6. Poskusite kaj novega

7. Moč in razteznost

8. Smeh

9. Prijatelji in družina

10. Prepoznajte odvisnost

11. Umirite se

12. Hvaležnost


AmCham Poslovna delegacija, ki se trenutno mudi v Minneapolisu, je obiskala tudi globalni sedež podjetja Medtronic, ki ima 90.000 zaposlenih, je prisotno v 160 državah, tudi v Sloveniji, in je vodilno svetovno podjetje za izdelavo medicinskih pripomočkov.