sl Slovenščina

VITA GODEC, MBA, Vodja oddelka Razvoj poslovanja


Lenis farmacevtika

Kakšna pot te je pripeljala do poklica, ki ga trenutno opravljaš?

Z eno besedo, zanimiva. Za poklicni cilj sem imela zelo dolgo namreč akademsko sfero in v tej smeri je sledilo tudi moje izobraževanje. Potem pa sem med postdoktorskim študijem v tujini začutila utrip industrije, ker sem bila takrat sploh prvič vpeta v raziskovalne projekte, ki so bili sponzorirani s strani industrije. Tam so lahko poleg moje raziskovalne žilice na plan prišle tudi druge lastnosti, kot so učinkovitost, organiziranost, sposobnost planiranja in neka neučakanost, želja po oprijemljivih rezultatih.


Kaj je tvoj življenjski moto ali vizija?

Zelo dobro me opiše tale pregovor: »Življenje je kot prekratka odeja. Če jo potegneš gor, te zebe v noge, če jo potegneš dol, ti piha za vrat; toda vedri ljudje potegnejo kolena k sebi in noč preživijo zelo udobno.« (Marion Howard)


Kako vidiš svojo vlogo ambasadorke generacije?

Kot ambasadorka naše generacije, bi rada izbrisala negativen prizvok pridevnika »ambiciozen«, ki nas po mojem mnenju pooseblja in je v Sloveniji nepravilno enačen s pridevnikom »povzpeten«. In kot nekdo, ki zna zagnati in dokončati stvari, bi poskrbela, da projekti, ki se jih lotimo, tudi zaživijo.


Za kateri premik ali spremembo pa si ti pripravljena zavihati rokava?

Kar me je navdušilo med delom v Veliki Britaniji, je bila veliko močnejša povezanost med šolstvom in industrijo. Tam to, da greš na strokovno srednjo šolo ni smatrano kot neuspeh, ker nisi šel na gimnazijo. Tam je vajeništvo (Apprenticeship Schemes) še kako živo in v bistvu najlažja pot do zaposlitve. Večja podjetja v sklopu takšnih shem omogočajo rotacijo po različnih oddelkih, tako da si lahko mladina v praksi predstavlja, kaj delo na nekem delovnem mestu pomeni in si temu po meri prilagodi študij, če se zanj odloči.



 

ROK JEROVŠEK, LL.M., Odvetnik


Odvetniška družba Kavčič, Bračun in partnerji, o.p., d.o.o.

Kakšna pot te je pripeljala do poklica, ki ga trenutno opravljaš?

V srednji šoli in tudi še kasneje me je poleg prava zelo zanimal tudi študij medicine. Na koncu 1. letnika pravne fakultete, že po opravljenih izpitih, sem se tako vpisal na medicinsko fakulteto, bil sprejet, po spletu okoliščin pa vseeno ostal zvest študiju prava, ki sem ga nato zaključil z odliko. Odločitve nisem obžaloval.


Kaj je bil zate 'aha' moment v življenju?

Nekje proti koncu študija v Nemčiji sem spoznal, da pri nas primerjalno gledano pravzaprav lahko živimo zelo dobro in sem se zato tudi vrnil v Slovenijo.


Na kaj si v življenju najbolj ponosen?

Vse službe, ki sem jih do sedaj opravljal, sem dobil brez pomoči »zvez in poznanstev«, pač pa na podlagi svojega znanja in doseženih rezultatov. Hkrati za doseganje svojih ciljev nikoli nisem šel »preko trupel«.


Kaj je sporočilo neskončne osmice, 8. generacije AmCham Young Professionals?

Za razvoj in preboj je potrebna zvedavost, timsko delo, zdrava mera dvoma v avtoriteto in ustaljene vzorce ter učenje od najboljših.



 

LEA NORČIČ, Vodja razvoja blagovnih znamk, senior


Droga Kolinska, Atlantic Grupa

Kaj je tvoj življenjski moto ali vizija?

V življenju je vse mogoče, če slediš svojim sanjam. Pogosto me zmoti stavek: »To se pa ne da narediti!« Sledim nasvetu, da nikoli ne spusti priložnosti, saj je bolje sprejeti napačno odločitev, kot le-te sploh ne sprejeti.


S katero vrednoto bi opisala svoje delovanje v poslovnem svetu?

Najbolj pomembno je spoštovanje do znamke, s katero delujem. Na drugi strani je v mojem delovanju v poslovnem svetu izjemno pomembno, da so odnosi s sodelavci, partnerji in ostalimi deležniki spoštljivi. Sem človek, ki ne mara konfliktov, če to tega pride, jih rada tudi hitro rešim.


Deli z nami izkušnjo, ki si jo doživela z vodjo ali svojimi sodelavci in se ti je vtisnila v spomin.

Ta izkušnja je precej sveža, saj se je zgodila ravno ta teden, ko so bili naši ogromni trudi poplačani z prestižno nagrado »Znamka leta 2017« in 6 priznanji na Slovenskem oglaševalskem festivalu. Neverjetna izkušnja in spomin, ko se zaveš, da je tudi to mogoče. Zame izjemno priznanje in čast, da imam možnost delati z vrhunsko ekipo, vodjo Simono Koren in 110 let staro znamko Donat Mg, do katere imam veliko spoštovanje.


Kaj je sporočilo neskončne osmice, 8. generacije AmCham Young Professionals?

Naša generacija je ustvarila lastno himno, ki sporoča jasno in glasno sporočilo nas, članov 8. generacije AmCham Young Professionals. Na kratko pa bom rekla, da je glavno sporočilo, ki se je vtisnilo meni v spominu: »Radovednost, želja po več, sodelovanje in povezovanje ter iskrene vezi, ki so se stkale med nami!« Mislim, da je vse to izredno pomembno tako v poslovnem kot zasebnem življenju.



 

SANDA PLANINC, odvetniška kandidatka


Odvetniška pisarna Šelih & partnerji

Kakšna je bila tvoja čisto prva služba?

Na mojo »prvo službo« me vežejo zabavni spomini. V 4. razredu osnovne šole sem po nastopu v šolski predstavi dobila povabilo na avdicijo za igro v otroški radijski pravljici na RTV SLO. Po uspešno prestanem izboru sem imela priložnost nastopati v kar nekaj radijskih igrah in dobivati prve avtorske honorarje.


Na kaj si v življenju najbolj ponosna?

Ponosna sem na to, da si upam pokazati pravi jaz in delati tisto, kar mislim da je prav, ne glede na to, kakšna so pričakovanja okolice.


Kaj je tvoj življenjski moto ali vizija?

​Ne moreš vplivati na to, kako piha veter, lahko pa prilagodiš svoja jadra.


Veliko govorimo o spremembah, ki so potrebne v Sloveniji, da bi ta postala okolje za talente, privlačna za investitorje, odprta za priložnosti. Za kateri premik ali spremembo pa si ti pripravljena zavihati rokava?Verjamem, da je Slovenija dežela priložnosti, ki mladim omogoča, da lahko živijo svoje ambicije, razvijajo potenciale in ponosno širijo zgodbe, ki jih ustvarjajo, na globalno raven. Osebno menim, da se pozablja, kako pomemben motivator je kolektivna zavest družbe. Manjka nam splošna pozitivna mentaliteta do slovenskega prostora in ponos v tem, da soustvarjamo prihodnost družbe, v kateri smo odraščali in ki nam je toliko dala.



 

MATIC ZUPANC, Head of Brands – LiveActive, Wellneo, Kosmodisk


Studio Moderna

Kakšna pot te je pripeljala do poklica, ki ga trenutno opravljaš?

Vedno sem želel delati na projektih in na stvareh, ki so vidne in imajo učinek, s tem sem začel že na fakulteti. Uživam v tem, da lahko najdem, raziščem in lansiram izdelek, ki ga nato kupci kupijo in uporabijo. Skozi devetletno obdobje sem rasel po pozicijah in odgovornostih in tako zadnjih nekaj let vodim 3 blagovne znamke za celotno skupino.


Na kaj si v življenju najbolj ponosen?

Da sem postal oče, saj teh občutkov ni mogoče primerjat z ničemer drugim, ter da sem prejel rektorjevo nagrado za dosežke ob študiju in da sem še vedno del največje ekipe, ki je začela graditi blagovno znamko v času, ko je bila v Sloveniji in svetu največja recesija.


Kaj je tvoj življenjski moto ali vizija?

Eden izmed njih je Carpe Diem – treba je uživati življenje. To pomeni, da res rad delam, kar delam, na kar sem ponosen, in da rad živim in potujem po svetu v prostem času.


Kaj je sporočilo neskončne osmice, 8. generacije AmCham Young Professionals?

Neskončna osmica dopušča interpretacijo vsakega posameznika, kot si le ta želi. To je ključna prednost 8 proti drugim številom. Neskončno idej, ciljev, neskončno povezovanj in sodelovanj. Sam jo gledam tudi kot ponavljajoč proces, kar pomeni »ne pozabi na vrednote, ki jih imaš, jih ima generacija in jih poskušaj ponavljati v življenju«. Je super simbol, da te spomni čez 5, 10 ali 20 let, v kaj smo takrat verjeli in še vedno lahko.



 

V 8. generacijo AmCham Young ProfessionalsTM je bilo vključenih 140 izjemnih posameznikov, eden izmed njih pa bo postal AmCham Top Potential of the Year. Zaključna prireditev in izbor bo potekal v četrtek, 31. maja 2018, ob 19.30 v Klubu Cirkus v Ljubljani.