Plastika Skaza je inovativno, hitrorastoče, tržno usmerjeno podjetje s področja plastike. S 40 leti izkušenj, 300 zaposlenimi, s prisotnostjo na 58 trgih, trajnostnim pogledom na prihodnost, sodelovanjem z Ikeo, Toshibo, Landis Gyr, Gorenjem ter drugimi svetovnimi proizvajalci in trgovci, si Plastika Skaza utira globalne poti.
Pogovarjali smo se s Tanjo Skaza, direktorico Plastike Skaza in strastno managerko, Ano Lauro Rednak, izvršno direktorico, in predstavniki podjetja Skaza. Skozi vrednote podjetja Plastika Skaza – svoboda, cilj, izkušnja, narava, pogum – so z nami delili zgodbo o uspehu, načrtih za prihodnost in drznih idejah povezovanja tehnologije z naravo.
Vsaka sprememba se začne z ljudmi.
Tanja Skaza, direktorica, Plastika Skaza
Plastika Skaza, ki se je iz majhnega, družinskega podjetja prelevila v mednarodno uspešnega akterja, prepoznanega po inovativnosti in agilnosti, je zgodba o uspehu. Priložnost spoznati in poslušati akterje, ki so povzročili in vodili spremembo v podjetju, kot tudi tiste, ki so mednarodno odmevno zgodbo soustvarjali, je bila zame neprecenljiva izkušnja.
Pija Kovač, Alama Adria
Dejstvo, da tudi v Sloveniji najdeš podjetje, kot je Plastika Skaza, ki s svojo rastjo postavlja zgled uspešnih delovnih in vodstvenih praks celo izven naših meja, te težko pusti ravnodušnega. Obisk njihovih poslovnih in industrijskih prostorov je bil v skladu s tem ne le izobraževalen, ampak tudi navdihujoč in obenem provokativen, saj je s prikazom novih podjetniških idealov dosegel, da smo vzeli v pretres marsikaj, s čimer se na trenutnem delovnem mestu srečujemo.
Bojana Kenda, Aviat
Navdušujoče je občutiti toliko energije, ciljne naravnanosti, priložnosti in inovativnosti na enem mestu. Verjamem, da je motiviranost zaposlenih podjetja Plastika Skaza še dodatno vplivala na pozitivno izkušnjo vseh nas.
Maša Madon, Ekonomska fakulteta