sl Slovenščina

Na Poslovnem zajtrku AmCham – z gostoma mag. Žigo Debeljakom ter Emilom Tedeschijem je naš predsednik gospod Tomaž Lovše podal uvodni govor. Kot je pojasnil je leta 2005 postal tuj investitor na Hrvaškem. Spomni se, kako je gospod Tedeschi takrat dejal v intervjuju za lokalni časopis Jutranji list: ‘’Ni dobro za nas, da Slovenci kupujejo deleže naših najboljših podjetij.’’ Zdaj pa je postal vlagatelj v Sloveniji in gospod Lovše je prepričan, da bo deloval v dobro Droge Kolinska. Povedal je tudi, da je vesel, da je gospod Tedeschi investiral v Slovenijo.



Mag. Žiga Debeljak, predsednik Poslovnega sistema Mercator, je predstavil vizijo in cilje, trge (prisotni na 7 trgih v regiji) in različne strateške prioritete, dohodke (slovenski trg predstavlja zgolj 2/3 celotnih dohodkov podjetja), strateške gonilnike, klube lojalnosti in zasebne linije blagovnih znamk (vsak 7 prodan produkt je iz linije lastnih blagovnih znamk), širitev maloprodajne mreže (v Sloveniji ni več možnosti za rast, saj so številka ena, zaradi tega so njihove prioritete usmerjene v širitev na tuje trge, predvsem v Albanijo in Bolgarijo), strateška zavezništva v letu 2010 (Getro, Panto Group in Coka Group), mikroekonomski pogoji v JV regiji, proti krizni ukrepi za leto 2010 ter strateške priložnosti ustvarjanja vrednosti. Omenil je tudi, da se Mercator d.d. trenutno osredotoča na monetizacijo nepremičnin, kajti podjetje je lastnik 1,5 mio m2 zemljišč.



Gospod Emil Tedesci, predsednik uprave Atlantic Grupa je govoril o nakupu deleža Droge Kolinske. Govoril je o pozicioniranju Atlantic Grupe v regiji ter o tem, kako so nekatere njihove znamke med 10 najboljšimi znamkami v regiji. Prepričan je, da ne bo prišlo do sprememb v odnosu potrošnikov do blagovnih znamk ali v mnenju potrošnikov, če se lastništvo zamenja. Združevanja so danes edini način poslovanja.



Postavljeno je bilo nekaj vprašanj. Prvo vprašanje, ”Kakšen je vaš delovni načrt za Drogo Kolinska?”, je bilo namenjeno gospodu Tedeschiju. Ta je na kratko povedal, da imajo namen investirati v vseh pet poglavitnih proizvodnih linij. Drugo vprašanje, ”Kakšna je vaša strategija za trge zunaj Slovenije?”, pa je bilo namenjeno gospodu Debeljaku. Odgovoril je, da so njihova strategija strateška zavezništva, s katerimi si bodo pridobili kar največ strateških priložnosti. ”Rasti, združi in utrdi, to so 3 koraki, katere uporabljamo zunaj Slovenije.”

Posebna zahvala gre našemu pokrovitelju zajtrka Zavarovalnici Triglav d.d..

www.triglav.si/