sl Slovenščina

AmCham Slovenija je v okviru programa Best of the Best tudi v letu 2016 iskala, podpirala in nagrajevala tiste, ki v slovenskem poslovnem prostoru ustvarjajo pozitivne spremembe. Nagrajenci za najboljšo prakso letošnjega leta so Danfoss Trata s projektom 24Idea.


Zmagovalca so razglasili na AmCham Poslovnem zajtrku: Aktivirajte možgane in srce za vodenje sprememb. Najboljšega izmed treh finalistov so določili glasovi na Facebook-u, preko Hal mBills aplikacije ter občinstvo na dogodku. Finalisti so bili zmagovalci posameznih kategorij:


★Inovativnost: 24Idea, Danfoss Trata,


★Motivacija: Nadgradnja projekta Mladi upi, Zavarovalnica Triglav,


★Odprtost: Premium Business Club – HUB, Steklarna Hrastnik.


»Prav vse zgodbe so navdih, saj ustvarjajo pozitivne spremembe v našem poslovnem okolju in ravno to je tisto, za kar si v AmCham Slovenija, tudi skozi program Best of the Best, močno prizadevamo. Te spremembe lahko nastanejo le v medsebojnem sodelovanju in s širjenjem pozitivnih vrednot, kar se odraža v vseh finalnih projektih, zato so za nas zmagovalci vsi,« je dejala mag. Ajša Vodnik, izvršna direktorica AmCham Slovenija.


Projekt 24Idea je glasovalce prepričal zaradi združitve elementov inovativnosti, motivacije, odprtosti, kreativnosti, zagnanosti, svežih idej in želje po širjenju znanja. Mateja Panjan, Danfoss Trata in članica zmagovalne ekipe, je poudarila: »K poti do zmage nas je vodila podpora našega vodstva in ugodno okolje, ki ga Danfoss Trata ustvarja za nas, kar je omogočilo razvoj projekta do takega visokega nivoja. To nas motivira in vzpodbuja zaposlene, da skupaj ustvarjamo pozitivne spremembe.«


Glasovanje za zmagovalca je imelo dobrodelno noto. Zmagovalci Best of the Best 2016 so se odločili, da bodo zbrana sredstva namenili Društvu staršev otrok z rakom, Jonatan Prijatelj. To željo se izrazili zato, ker stojijo ob strani svojemu sodelavcu in njegovi hčerki, ki že dve leti bije boj z rakom. Do razglasitve zmagovalca smo zbrali že več kot 1.500,00 EUR, donacije pa še vedno potekajo. Donirate lahko tudi sami, do 20. decembra 2016. Več TUKAJ.

Kaj vse prinaša naslov najboljšega med najboljšimi nam je povedal lanski zmagovalec, Primož Zupan iz Halcoma: »Zmaga je mnogo več kot laskavi naziv. V Halcom smo lansko leto povabili osem novih študentov iz Ljubljane in Beograda, ki z nami delijo svojo strast do inoviranja. To leto se nam jih bo pridružilo še več, iz različnih držav. Partnerstva, ki smo jih spletli, so nam omogočila, da letos v Ljubljani gostimo Evropski kongres za študente inženirstva.«


Poleg naslova najboljše dobre prakse, je glavni zmagovalec prejel brezplačno letno članarino za kategorijo članstva Patron v AmCham Slovenija za leto 2017 ter vikend paket v New Yorku in izobraževanje za ekipo projekta.


Projekt 24Idea je 24-urni interni Danfossov dogodek, ki vpeljuje start-up delovanje v organizacijsko kulturo. Generiranje svežih, novih idej ter motivacija zaposlenih so bili osnova za pripravo pilotnega projekta, kjer zavzeti zaposleni lahko pokažejo, česa so sposobni in v način dela prinesejo novo energijo.


Junija 2015 se je 80 zaposlenih za 24 ur posvetilo izboljšavam na poslovnem področju Commercial Controls, ki spada v Danfossov Heating segment. Dogodek je bil hkrati organiziran v Danfossovih podjetjih v Ljubljani in na Kitajskem, izmenjava mnenj med sodelavci na obeh lokacijah pa je potekala virtualno. Po dogodku je 8 timov pridobilo priložnost, da 20% svojega delovnega časa posvetijo razvoju ideje in svojega potenciala. Z uspešnostjo 24Idea dogodka so prodrli tudi na nivo korporacije in januarja letos izvedli prvi tovrstni dogodek na Danskem – za vse Danfossove segmente.


O tem, kako aktivirati možgane za vodenje sprememb, so spregovorili tudi gostje današnjega AmCham Poslovnega zajtrka.


Dr. Nikolaos Dimitriadis (PhD, MBA), direktor razvoja na univerzi Sheffield International Faculty, City College je poudaril: »Vsi si želimo sprememb in vsi si želimo inovacij, ki jim velike korporacije s svojo tipično strukturo velikokrat onemogočijo. Tradicionalno upravljanje podjetij moramo modernizirati, predvsem pa moramo izkoristiti naše možgane in začeti razmišljati na visokem nivoju, širiti vrednote, delati s strastjo in sprejemati takojšnjo in konstruktivno kritiko.«


Aleksander Zalaznik, generalni direktor Danfoss Trata je izpostavil, da so vodilo sprememb ljudje: »Če želimo spremembe, moramo ustvariti okolje, ki te spremembe dopušča, moramo odkrito komunicirati med seboj ter pustiti zaposlenim, da eksperimentirajo. Za to se trudimo tudi v Danfoss Trata.«


Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik, je priznal: »Sprememba v okolju z 750 zaposlenimi ni vedno lahka, vendar se trudimo, da bi vsak nekaj prispeval in na koncu tudi čutil posledice. Stavimo pa predvsem na mlado energijo ter učenje iz lastnih napak.«


Tadej Čoroli, član uprave Zavarovalnice Triglav, spremembe v podjetju primerja z naravo: »Turbulentni časi naravi in podjetju prinašajo slabe stvari, vendar po vsakem dežju posije sonce. Posel bi moral biti igra, poskus, optimizem ter prinašanje dobrega ljudem.«


Kratke video predstavitve vseh finalnih projektov si oglejte spodaj:


★Inovativnost: 24Idea, Danfoss Trata


★Motivacija: Nadgradnja projekta Mladi upi, Zavarovalnica Triglav


★Odprtost: Premium Business Club- HUB, Steklarna Hrastnik


Galerijo slik si oglejte TUKAJ.


Več o Best of the Best programu si preberite TUKAJ

Pokrovitelj:                                 Partner:



Generalna pokrovitelja- Best of the Best:        Medijska partnerja: