sl Slovenščina

Naziv najboljšega v sklopu Odprtost in s tem uvrstitev v finale za najboljšo prakso leta 2017 (Best of the Best) je po izboru občinstva, komisije in aktivne poslušalke pripadel podjetjema Adecco in McDonalds DL s projektom "CEO za en mesec".


AmCham Slovenija v okviru programa Best of the Best predstavlja in nagrajuje najboljše poslovne prakse v gospodarstvu. V tematskem sklopu Odprtost so se nam predstavili posamezniki in skupine, ki v slovenskem poslovnem prostoru s sodelovanjem, zaupanjem in povezovanjem širijo znanje, izkušnje in optimizem.


Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija, je povedala: "Med naše ključne vrednote poleg optimizma sodita tudi zaupanje in sodelovanje in prav vsi trije projekti izražajo veliko mero teh vrednot, seveda pa brez odprtosti ljudje ne bi mogli izraziti kreativnosti in strastnosti. Zato sem vesela, da so nas navdahnili in nam pokazali pot, kako se izzivov lotiti s pomočjo vrednot in z odprtostjo v srcu".


Nina Marinšek, vodja za članstvo in partnerstva pri AmCham Slovenija ter vodja projekta Best of the Best, je dodala: "Smo poslovna skupnost priložnosti in optimizma, prav preko projektov Best of the Best pa kažemo, da smo tudi poslovna skupnost sodelovanja in povezovanja. S tem, ko si izmenjujemo mnenja, izkušnje, znanja in ideje, se dopolnjujemo, gradimo dobre zgodbe, širimo optimizem in ustvarjamo premik k pozitivnim spremembam. "



V sklopu Odprtost so se nam predstavili projekti:

1. Adecco H.R. in Alpe Panon McDonalds DL – CEO za en mesec;

2. Halcom – 2nd Adriatic FinTech Hackathon;

3. Zavod za medgeneracijsko sodelovanje, Ypsilon – International Business Summer School – Ljubljana.


Naziv najboljšega v sklopu Odprtost in s tem uvrstitev v finale za najboljšo prakso leta 2017 je po izboru občinstva, komisije in aktivne poslušalke pripadel projektu 'CEO za en mesec' podjetij Adecco H.R. in Alpe Panon McDonalds DL.


Aktivna poslušalka Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica marketinga pri Zavarovalnici Triglav, je povedala, da je Best of the Best odličen projekt, saj se podjetja med seboj spoznavajo, se učijo in delijo dobre prakse. Sama je prvo mesto podelila projektoma CEO za en mesec, saj je pokazal inovativno prakso in je vključil mlade, ter projektu Summer International Business School zaradi potenciala, ki ga ima za naprej, saj rešuje projekt brezposelnosti mladih. "S to odprtostjo podjetij bomo mlade navdušili in talente zadržali v Sloveniji," je še dodala.


Viviana Žorž, predstavnica podjetja Adecco H.R., in Petra Erbida, predstavnica podjetja Alpe Panon McDonalds DL, sta po zmagi povedali, da sta izjemno veseli priznanja projektu, ki je izpostavil predvsem pomen sodelovanja in povezovanja. "Sodelovanje razpolovi naloge in podvoji uspeh," sta še ponovili slogan projekta in dodali, da se njihovo sodelovanje še vedno nadaljuje.


Zmagovalec današnjega dogodka "CEO za en mesec" se bo skupaj z najbolj inovativno prakso letošnjega leta, projektom Pro Plus "Štartaj Slovenija " in najboljšo motivacijo, projektom Lidla Slovenija "Skupaj v bitki: Paraolimpijci in Lidl Slovenija ", potegoval za naziv najboljšega med najboljšimi. Le-tega bomo izbrali vsi skupaj, razglasili pa 5. decembra 2017 na decembrski različici AmCham Poslovnega zajtrka.



Adecco H.R. in Alpe Panon McDonalds DL – CEO za en mesec

Prakso CEO za en mesec (CEO for one month) skupina Adecco izvaja v podporo mladim, namen pa je mladim talentom omogočiti povečanje njihove zaposljivosti in zaposlitvenih možnosti z visoko učinkovitim usposabljanjem. Projekt nagovarja dve aktualni problematiki, s katerimi se soočajo iskalci zaposlitve ter delodajalci, da 40 % delodajalcev meni, da ne morejo najti ljudi z ustreznimi spretnostmi za svoje podjetje, mladi pa potrebujejo in si želijo več pomoči pri iskanju zaposlitve, hkrati pa stopajo na trg dela s precej visokimi pričakovanji. Projekt CEO za en mesec je pravi primer, kako mladim pomagati pridobiti prve delovne izkušnje, podjetjem pa spoznati najboljše mlade kadre.


Gre za izjemno priložnost vpogleda v ustroj in delovanje mednarodnega podjetja, pridobivanje neprecenljivih izkušenj in povečevanje lastne zaposljivosti. Izbrani kandidati en mesec delajo pod mentorstvom direktorjev v svojih državah, v Sloveniji torej direktorja Adecco Slovenija Mira Smrekarja, eden izmed njih pa vsako leto dobi priložnost nadaljnji mesec spremljati direktorja celotne mednarodne skupine, Alaina Dehaza, na sedežu skupine v Švici. V letu 2016 se je projektu kot partner pridružilo podjetje McDonalds, ki je želelo na inovativen in podjeten način poiskati in privabiti najboljše kandidate, graditi ugled delodajalca in nadgraditi sodelovanje med oddelki, razvoj zaposlenih in motivacijo skupaj s pravim poslovnim partnerjem, ki razume trg delovne sile, potrebe podjetij in želje mladih. Tako so skupaj nagovorili še več mladih in to priložnosti omogočili ne le enemu, ampak dvema mladima. Enemu izbranemu kandidatu so prepustili vodenje kadrovskega podjetja Adecco, drugemu pa vodenje McDonaldsa v Sloveniji. S sodelovanjem so združili moči, se dopolnjevali z znanjem in vloženimi viri, in na tak način dosegli boljše rezultate, kot bi jih vsak posebej.


Fotogalerija je dostopna TUKAJ