sl Slovenščina

Na zadnjem letošnjem srečanju so se ambasadorji dobrih poslovnih praks in optimizma družili v podjetju Philip Morris, kjer so poslušali o moči interne komunikacije.


Gostiteljica tokratnega srečanja AmCham Best Practice Academy Jana Jovanovska je skupaj s kolegicama predstavila drugačne in inovativne pristope, ki jih v slovenski podružnici mednarodne korporacije Philip Morris uporabljajo pri internem komuniciranju in v skrbi za večjo vključenost zaposlenih. Ker je podjetje trenutno v procesu transformacije, je komunikacija z in med zaposlenimi še toliko bolj pomembna, saj imajo zaposleni le tako občutek, da so del vseh procesov, ki potekajo v podjetju.


Ker je tudi motivacija zaposlenih v podjetju ključ za zadovoljstvo in dobro delo vseh, temu v Philip Morrisu posvečajo posebno pozornost. In so pri tem zelo uspešni. Njihovi mesečni dogodki »Philip Mornings«, kjer predstavljajo dobre prakse, zanimive tematike in navdihujoče govorce, so v ekipi od vsega začetka zelo dobro sprejeti, so pa tudi primer dobre prakse slovenske podružnice, ki si je s tem pridobila še dodatno prepoznavnost v regiji.


Člani Best Practice Academy, ambasadorji dobrih praks AmCham Slovenija, pa bodo imeli letos še eno pomembno vlogo. Na finalnem dogodku Best of the Best, ki bo potekal v okviru AmCham Poslovnega zajtrka 5. decembra 2017, bodo pomagali pri odločitvi, katera praksa bo postala najboljša med najboljšimi. Več o dogodku si lahko preberete tukaj.