sl Slovenščina

Svetovno znani utemeljitelj metode Getting Things Done® David Allen, gost srečanja AmCham Young Leaders Cluba, meni, da večopravilnost ni prava rešitev, saj vse več znanstvenih študij potrjuje, da negativno vpliva na našo učinkovitost, istočasno pa povečuje občutek stresa v naših življenjih. 


Kako živeti produktivno življenje in se izogniti kaosu v naših glavah? Kako čas uporabiti kreativno in dati dovolj prostora novim idejam in miselnemu počitku? Metoda GTD® je popoln sistem za upravljanje z delom in življenjem, saj jedro metode sestavlja pet preprostih korakov, ki vodijo iz kaosa v red in ki uporabniku metode zagotovijo prostor in strukturo, da lahko razmišlja in deluje bolj kreativno, strateško in osredotočeno.



Pet korakov metode GTD®


1. Zajem – identificirajte vse, kar imate v mislih in pritegne vašo pozornost,


2. Razjasnitev – sprocesirajte, kaj je pomen teh stvari in ali je to nekaj, na kar lahko reagiramo? Določite naslednji projekt in kaj je naslednji korak v tem projektu,


3. Organizacija – pospravimo tja, kamor spade,


4. Premislek – redno pregledovanje stvari,


5. Naredi – preprosto naredi, kar moraš.



Gost je zbranim mladim liderjem še svetoval, naj bodo preprosto prisotni v sedanjosti (simply be present), saj bodo na ta način veliko več naredili v pisarni in preživeli več kakovostnega časa z družino.