Danfoss Trata najboljša med najboljšimi v sklopu Inovativnost
AmCham Slovenija tudi v letu 2016 letu predstavlja in nagrajuje najboljše poslovne prakse v gospodarstvu v okviru programa Best of the Best. Med tremi predstavljenimi projekti iz tematskega sklopa Inovativnost je uvrstitev v finale po izboru občinstva, komisije in aktivnega poslušalca pripadla Danfoss Trati za projekt 24Idea.
Izjemni projekti in ideje članov AmCham Slovenije že 17. leto v slovenski gospodarski prostor vnašajo odlične prakse, ki jih uvrščajo med vodilna podjetja v Sloveniji. Prav to je pripomoglo k oblikovanju programa Best of the Best, v katerem že tretje leto iščemo in predstavljamo najboljše poslovne prakse kot vodilo in navdih. So plod kreativnosti in inovativnosti zaposlenih v podjetjih. Na ta način skupaj pripomoremo k prenosu novih znanj in pozitivnih poslovnih izkušenj v gospodarsko okolje.
Na treh dogodkih Best of the Best bomo predstavili skupaj 9 najboljših praks v treh tematskih sklopih: INOVATIVNOST, MOTIVACIJA in ODPRTOST.
Namen programa je predstavitev in izpostavitev izjemnega dela zaposlenih v podjetij, ki so člani AmCham Slovenija. Naš cilj pa je, da na ta način kot vzor pripomorejo k spremembam tudi v drugih podjetjih. Izpostavljamo kar imamo pokazati dobrega, osredotočeni na uspešne zgodbe, za katere želimo, da o njih izvedo tudi drugi. Pomembno vlogo igra posebna komisija, Best Practice Academy, katere vloga je izbor finalistov programa Best of the Best. Z njihovo pomočjo bomo širili izjemne projekte in ideje, primere dobrih praks, ki nas že vrsto let navdihujejo tudi med ostale člane AmCham Slovenija.
Izjemni posamezniki, ki sodelujejo v Best Practice Academy so: Viviana Žorž – Adecco, Ksenija Božič – BB Svetovanje, Aleksandra Brank – Bisnode, Mateja Panjan – Danfoss Trata, Simona Dijak – Goodyear Dunlop Sava Tires, Primož Zupan – Halcom, Mojca Perič – Helios, Tanja Subotič – IBM, Maja Langerholc – KPMG, Aleksander Baretič – Mars Overseas Holdings, Katra šemrov – Microsoft, Rok Cuderman – Petrol, Jernej Smisl – Piovarna Laško, Zvezdana Lubej – Profiles International Slovenia-Kadrovske storitve, Tea Gasser – PwC, Nina Remškar – Roche, Martina Merslavič – Siemens, Soniboj Knežak – Steklarna Hrastnik in Marko Boštjančič – Telekom.
Glavnega zmagovalca – najprepričljivejši primer dobre poslovne prakse – pa bodo izmed treh predstavljenih finalnih projektov določili glasovi na AmCham socialnih medijih. Vse finalne projekte bomo namreč predstavili s posebnimi kratkimi videi. Medtem ko bo zmagovalec nagrajen z vikend paketom v New Yorku.
V sklopu Inovativnost so se predstavili naslednji projekti:
1. Y.business, Ypsilon
2. 24Idea, Danfoss Trata
3. Visoko zmogljiva metoda za napovedovanje aktivnosti protiteles, Lek
Čeprav je bila izbira težka in so vsi projekti zmagovalni, je glasovalce najbolj prepričala Danfoss Trata s projektom 24Idea, ki se je tako uvrstila v finalni izbor.
Pri izboru nam je bil v veliko pomoč aktivni poslušalec, ki je bil tokrat Enzo Smrekar, podpredsednik AmCham Slovenija, glavni direktor in član uprave Droga Kolinska, ki je bil odločilen pri izboru zmagovalnega projekta v sklopu inovativnost.
24Idea je 24-urni interni Danfossov dogodek, ki vpeljuje start-up delovanje v organizacijsko kulturo. Generiranje svežih, novih idej ter motivacija zaposlenih so bili osnova za pripravo pilotnega projekta, kjer so zavzeti zaposleni lahko pokazali česa so sposobni, v način dela pa je bila prinesena nova energija.
Junija lani (2015) se je 80 zaposlenih za 24 ur posvetilo izboljšavam na poslovnem področju Commercial Controls, ki spada v Danfossov Heating segment. Predlagane ideje s strani zaposlenih so bile vezane na optimizacijo poslovnih procesov, razvoj novih izdelkov in priložnosti za rast in razvoj poslovanja. Dogodek je bil hkrati organiziran v Danfossovih podjetjih v Ljubljani in na Kitajskem, izmenjava mnenj med sodelavci na obeh lokacijah pa je potekala virtualno.
Posebnost modela 24Idea je v tem, da lahko vsakdo v organizaciji prispeva ideje, ključno za razvoj le-teh pa je sodelovanje med zaposlenimi iz različnih področij in oddelkov. Zaposleni na podlagi tovrstnega sodelovanja lahko delujejo izven okvirjev svojega oddelka, razvijajo lastne kompetence ter ideje iz različnih zornih kotov. Po dogodku je 8 timov pridobilo priložnost, da 20% svojega delovnega časa posvetijo razvoju ideje in svojega potenciala.
Z uspešnostjo 24Idea dogodka so prodrli tudi na nivo korporacije in januarja letos izvedli prvi tovrstni dogodek na Danskem – za vse Danfossove segmente. Ob preteklih izvedbah so namreč dobili potrditev, da največjo težnjo v razvoju Danfossovih izdelkov za boljši jutri dajejo zaposleni. Posledično je bila ekipa 24Idea povabljena tudi k soustvarjanju korporacijskega modela za hitrejši razvoj inovacij.
Galerijo slik si lahko ogledate TUKAJ.