sl Slovenščina

1. april 2016, Hrastnik

‘Fasciniran sem bil nad sproščenostjo, s katero je Andrej razlagal svojo izkušnjo v Steklarni Hrastnik in s kakšnimi izzivi se je pri tem celotna ekipa soočala. Težko si predstavljam kompleksnost tovrstne operacije, vendar sem zares vesel, da tudi v slovenskem prostoru obstajajo tako uspešni menedžerji. Največja potrditev njegovega dela, poleg pozitivnih finančnih kazalcev seveda, pa je najbrž spoštovanje zaposlenih, ki smo ga zaznali tudi pri obhodu skozi proizvodnjo.”

– Luka Perne, Microsoft Slovenija

V Steklarni Hrastnik se ne sprašujejo, če je kozarec napol poln ali napol prazen, ampak če je kozarec lepo oblikovan in steklo najboljše kvalitete. Pozitiven odnos, v prihodnost usmerjena vizija in dobra ekipa pa daje občutek, da bo teh kozarcev še veliko.”

– Jure Kolar, Bisnode

Priložnost smo imeli spoznati podjetje, v katerem so izvršni direktor in zaposleni enako pomembni za uspešnost le tega, saj smo spoznali in se pogovorili tako z vodstvom kot z zaposlenimi. Najzanimivejši del obiska je bila izkušnja reorganizacije podjetja in sprememba iz tiste v dolgovih v dobičkonosno, ki jo je z nami delil g. Božič. Zanimivo je, kako so to naredili – z investicijami in ohranjanjem kadrov. Popolnoma drugačen pristop od današnjega globalnega trenda, ko večina v takšni situaciji poskuša podjetje izkopati iz dolgov z zniževanjem plač (ukinjanjem delovnih mest) in ukinjanjem investicij. Logičen in zdravorazumski pristop k poslovanju, ogromna vizija in hrabrost, kar se zelo izplačalo.”

– Jovan Pavićević, Beenius

Pri prestrukturiranju Steklarne Hrastnik sva se držala BB modela preobrazbe podjetij, ki sva ga razvila na podlagi znanja, dolgoletne prakse in številnih uspešno izpeljanih zgodb. Model temelji na šestih fazah, ki se prilagajajo potrebam podjetja. Bistvo BB modela pa so vrednote, ki jih skupaj s cilji povežemo v skupen smisel vseh zaposlenih.”

– Matej Raspet, Petrol

G. Andrej je razred zase. Izredno me je presenetila njegova žena ga. Ksenija, s katero sta šla skozi veliko izzivov in nato spoznala, da ju celoviti delo skupaj. Veliko let sem se vozil po Zasavju, imel kolege in sošolce iz teh krajev in so vedno govorili kako je tam težko preživeti. To kar se dogaja tam danes se vidi, da je vsa moč in upanje v vseh ljudeh, če le zaigraš na tiste posebne, življenjske strune. Ta melodija je zakoncema z ekipo uspela.”

– Mitja Zorko, Optiprint

Vedno mi je v veselje poslušati managerje kot je Andrej Božič. Njegovi entuziazem, močna volja, vztrajnost, vizija in posluh za človeka (zaposlene) so v velik navdih. Upam, da bomo imeli v prihodnje v Sloveniji vse več tovrstnih managerjev – takšnih, ki dokazujejo, da je s pravilnimi pristopi in delovanjem mogoče narediti ogromne premike – tako v poslu, kot v glavah ljudi. Pohvaliti pa velja prav vse, ki so nas gostili in se nam ob obisku posvečali – informacije so bile zelo izčrpne in celoten obisk zasluži oceno več kot odlično.”

– Damjana Pangerčič, Aerosol

Strast vodi k uspehu. Sprejet izziv bo uspešen, ker vanj verjameš in veš, da je ključ uspešna komunikacija z vsemi deležniki. Pomembna je transparentnost procesa in motivacija.”

– Meta Simčič, KPMG poslovno svetovanje

Managerjeva odgovornost ni le do lastnika podjetja temveč tudi do celotnega podjetja in vseh deležnikov. V kolikor ima lastnik pričakovanja, ki bi po oceni managerja škodila podjetju, mora slednji zagovarjati svoj pristop ali pa oditi.” Če bi vsi managerji tako razmišljali, bi imeli več zdravih podjetij in manj ukvarjanja s tem, kdo je kriv za napake/izgube.

– Nastja Stojanovska, Studio Moderna

Roadtrip je bil odlična mešanica poučnega, zabavnega in novega. Predavanje g. Božiča je bilo polno praktičnih informacij in dragocenih napotkov, ki jih sicer redko slišimo, sama proizvodnja je bila zaradi specifike steklarske industrije neverjetno zanimiva izkušnja.”

– Gaja Kmet, Hidria