sl Slovenščina

4. junij 2015, Ljubljana



Na četrti slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah DIGGIT, ki bo 4. junija v ljubljanskem GH Union, lahko ob predavanjih priznanih domačih in tujih strokovnjakov pričakujemo odlične debate na okroglih mizah, kjer bodo o trendih in izkušnjah govorili številni izkušeni praktiki. Prav tako pa bo ob glavnem še vsebinsko bogat vzporedni program.

Sašo Dimitrievski, partner agencije Pristop, bo o slovenskem digitalnem trgu, o pogumu za povečanje investicij v digitalno oglaševanje in širšem poslovnem vidiku trenutnega stanja na trgu brez dlake na jeziku spregovoril z direktorjem vodilnega podjetja na področju poslovne analitike programske opreme in storitev SAS Daretom Klavžarjem, svetovalcem v svetovalnem gigantu A.T. Kearney Markom Derčo in direktorico sektorja za upravljanje odnosov s strankami in marketinga v Novi ljubljanski banki Ireno Čuk.

Kaj je potrebno za osvajanje src uporabnikov na mobilnih napravah bodo pod vodstvom direktorja področja marketinga v podjetju TSmedia Mitje Jereba ugotavljali soustanovitelj in direktor produktnega razvoja v Celtri Matevž Klanjšek, soustanovitelj in izvršni direktor avstrijske agencije Digitalsunray Media Gerhard Guenther in vodja strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia Darja Teržan.

Ob rednem programu sta organizatorja, družba TSmedia in revija Marketing magazin, poskrbela še za vsebinsko bogat vzporedni program.

V sklopu treh predavanj bo hkrati z rednim programom v vrtni dvorani GH Union potekal še vsebinsko bogat vzporedni program, v katerem se bodo govorci posvetili izboljšavam na področju uspešnosti inovacij, ustvarjanju relevantne vsebine na področju farmacevtske stroke in receptu za oživitev blagovne znamke.

Urban Pfeifer, strokovnjak za razvoj spletnih rešitev v podjetju TSmedia, bo v predavanju z naslovom Kaj imajo skupnega Dropbox, Twitter, Foursquare in Airbnb? iskal popolno razmerje med tveganjem in vložkom pri načrtovanju razvoja po metodi najosnovnejšega sprejemljivega produkta (ang. Minimum Viable Product). Pfeifer bo razložil dodano vrednost direktnega stika s kupci, kaj je za ekipo razvijalcev najpomembnejše in zakaj je priprava učinkovite prezentacije projekta izjemnega pomena. Udeleženci pa bodo na praktičnem primeru spoznali prednosti in priložnosti uporabe metode tudi pri razvoju svojih obstoječih in novih produktov.

Regionalna vodja za oskrbo potrošnikov za regijo Alpe Adria pri Bayer HealthCare Elena Aleksandrova in direktor digitalnega komuniciranje v agenciji Grey Ljubljana Matjaž Butara bosta predstavila, na kakšen način potrošnikom približati na prvi pogled nezanimive vsebine. V predavanju Farmacija je dolgočasna bosta na primeru dobre prakse povedala, kako z relevantno vsebino na spletu povečati prodajo v lekarnah, in dokazala, da je farmacija vse prej kot nezanimiva.

Slovenska oglaševalska osebnost leta Zenel Batagelj, partner v raziskovalni družbi Valicon, in Petra Oseli, svetovalka na področju marketinga, prav tako iz Valicona, bosta v predavanju z naslovom Ko znamka oživi razložila, s kakšnimi izzivi se srečujejo spletna mesta, kako vzpodbuditi interakcijo s potrošnikom in doseči, da slednji jasneje izrazi svoje potrebe. Udeleženci pa bodo izvedeli tudi, kako lahko blagovne znamke zaživijo s pomočjo spletnih strani in predvsem pametnih asistentov.

Na Diggitu bo potekal tudi letni zbor članov slovenskega Urada za interaktivno oglaševanje (IAB Slovenija), ki se zavzema za razvoj in trajno rast slovenskega trga digitalnega oglaševanja. Devetindvajset predstavnikov medijskih hiš, agencij in podjetij, članov IAB Slovenija, bo na zboru spregovorilo o dosedanjih dosežkih, aktualnem dogajanju na področju digitalnega oglaševanja in prihajajočih aktivnostih za njegov razvoj.

Sicer pa letošnji že 4. Diggit v okviru glavnega programa ponuja sedem predavanj s priznanimi domačimi in tujimi strokovnjaki ter štiri okrogle mize, kjer bo o trendih in izkušnjah govorilo štirinajst izkušenih praktikov in trije najstniki. Glavni program se ob 9. uri prične v veliki dvorani GH Union in poteka do 17.30. Uro kasneje bodo slavila najboljša digitalna dela in njihovi ustvarjalci, ko bosta organizatorja na večerni podelitvi podelila zlate in velike nagrade DIGGIT. Sledi večerno druženje z zdravico zmagovalcem.

Prijave na konferenco so še zmeraj odprte. Ob prijavi na 04. DIGGIT pa poslovni asistent bizi.si podarja povsem brezplačen dvomesečni polni dostop do vseh finančnih podatkov na bizi.si in na ta način omogoča vpogled v poslovanje konkurentov ali poslovnih partnerjev. Dodatno imajo vsi naročniki Bizi.si ob prijavi na 04. DIGGIT 15-odstotni popust.

Več na www.diggit.si.



4. Diggit v okviru glavnega programa ponuja sedem predavanj s priznanimi domačimi in tujimi strokovnjaki ter štiri okrogle mize, kjer bo o trendih in izkušnjah govorilo štirinajst izkušenih praktikov in trije najstniki. V vsebinsko bogatem vzporednem programu se bodo govorci posvetili izboljšavam na področju uspešnosti inovacij, ustvarjanju relevantne vsebine na področju farmacevtske stroke in receptu za oživitev blagovne znamke.



Na fotografiji (od leve proti desni): Zenel Batagelj, partner v raziskovalni družbi Valicon, Matjaž Butara, direktor digitalnega komuniciranje v agenciji Grey Ljubljana, Elena Aleksandrova, regionalna vodja za oskrbo potrošnikov za regijo Alpe Adria pri Bayer HealthCare, Urban Pfeifer, strokovnjak za razvoj spletnih rešitev v podjetju TSmedia.