Gost 4. srečanja AmCham Young Professionals je bil gospod Marko Majer iz podjetja Mayer Mcann d.o.o.. Govoril je o etiki v oglaševanju. So stvari, ki jih kupujemo ponavadi, so pa stvari, ki nam dajo nekaj več, tudi na emocionalni ravni. Tržno komuniciranje je način, na katerega opozoriš na oglaševan izdelek, točke razlikovanja z ostalimi podobnimi izdelki, razlog za nakup ter emocionalne nagrade, ki jih prinese nakup. Vse velike svetovne blagovne znamke se morajo za svoje uspehe zahvaliti dobremu oglaševanju.
Poudaril je tudi kodeks, ki pomeni samoregulativo za oglaševalce in ga je sprejela SOZ (Slovenska oglaševalska zbornica), ki je sprejela kodeks, ki daje neke smernice oglaševalcem. Kaj je korektno in kaj ni več korektno. Osnovna načela: zakonitost, dostojnost, poštenost, resničnost, dokazljivost. Udeleženci so v odgovor postavili vrsto vprašanj. Kaj pomeni takšno omejevanje za blagovne znamke? Ali je mogoče res, da si močne znamke želijo regulacije, ker s tem zavirajo pristop sledilcem? Gost je odgovoril, da se tržno komuniciranje prilagaja omejitvam. Poleg tega pa ima takšna regulacija učinke na vse blagovne znamke, na močnejše so ti le bolj dolgoročni.
Udeležencem je bila zastavljena naloga. Vsak član skupine je imel 30 sekund, da opiše akcijo, ki ga je izvedlo njihovo podjetje in na katero so lahko ponosni. Vsaka skupina se je nato odločila, katera je bila najbolj v duhu predavanja. Zatem je vsaka skupina predstavila izbrano akcijo. Predstavljene akcije so bile poznane vsem udeležencem, skupna točka pa je bila emocionalni učinek.