sl Slovenščina

Prvi del delavnice bo namenjen raziskovanju motivacije in/ali samomotivacije v kontekstu izzivov osebnega razvoja, osebne ali poslovne učinkovitosti ter doseganja vsakdanjih ali strateških ciljev svojega življenja. Delavnico bo vodil dr. Aleksander Zadel, doktor psihologije, zaposlen kot direktor Inštituta za osebni razvoj Corpus, Anima, Ratio. Je soustanovitelj kadrovske agencije Competo. Predava in raziskuje na Univerzi na Primorskem in Inštitutu Andreja Marušiča, kjer je soustanovil Oddelek za psihologijo. Kot svetovalca ga najemajo domača in tuja podjetja, ki jim pomaga pri projektih razvoja tehnik vodenja, motivacije, kadrovske politike in razvoja osebnih ter managerskih potencialov zaposlenih.

Drugi del dvodnevne delavnice bo vodila mag. Ajša Vodnik, ki je po osmih letih dela v medijih kot novinarka, televizijska voditeljica in urednica, skupaj s poslovnih partnerjem odprla lastno regionalno televizijo. Po petih letih poslovnega vodenja televizije je svoj delež uspešno prodala. Je magistrica managementa s temo Komuniciranje managerjev velikih slovenskih podjetij z javnostmi. Danes je izvršna direktorica Ameriške gospodarske zbornice- AmCham Slovenija. Njena strast je proučevanje konceptov poslovnega liderstva, zlasti komuniciranja. Ker želi ohraniti komunikacijske veščine na visoki ravni občasno izobražuje in predava na to temo. Je tudi članica upravnega odbora sekcije mladih Združenja manager, komisije nagrade za družbeno odgovornost Horus ter komisije za najboljše zaposlovalce Zlata nit. V letu 2013 je postala članica izvršnega odbora AmChams in Europe, mreže, ki združuje 45 držav. Njeno največje veselje in učitelji pa so gotovo njeni trije otroci.

V svoji delavnici »USTVARI VTIS IN IMEJ VPLIV« bo več kot 35 udeležencev 3. generacije Young Professionals opozorila na tri pomembna področja: kredibilnost, povezanost in komuniciranje. Komuniciranje je namreč osnova vsakega odnosa, tudi poslovnega. Za boljše, uspešnejše in učinkovitejše odnose je smiselno nadgraditi komunikacijske veščine in se zavedati pomena dobre komunikacijske zgodbe in vrednot, ki jih komuniciramo. Komuniciranje z občutkom in karizmo, pridobi zaupanje in razumevanje ljudi. Vsak javni nastop, nagovor ali prezentacija je pomemben del vodenja poslovnih liderjev, zato tega ne smemo prepusti naključju. Nastop v medijih pa je način, da ideje in vrednote dosežejo širše množice.

Prepričani smo, da bo delavnica mladim potencialom v velik navdih in še večjo motivacijo pri doseganju visokih standardov v poslu, ki ga opravljajo.