sl Slovenščina

THE HUMAN EXPERIENCE


Pomen celovitih človeških izkušenj za uspešen posel


Na majskem AmCham EXCHANGE spletnem dogodku bosta zgodbe in poglede z nami delila v Silicijevi dolini živeči podjetnik Matej Zalar, soustanovitelj in direktor podjetja Visionect US, in Lovro Peterlin, Managing Director, A1 Slovenija.



S sogovornikoma bomo odprli temo pomena celovite izkušnje strank, partnerjev in zaposlenih z znamko, produkti in storitvami določenega podjetja. Verjetno ste velikokrat naleteli na buzzworde v angleščini, kot so Customer Centricity, Customer Experience, Employee Experience, User Experience, Human Experience in še veliko drugih? Obdelali bomo prav vse! Govorili bomo o tem, kje med marketingom, prodajo in ostalimi oddelki v podjetju mesto zaseda celovita človeška izkušnja v najširšem pomenu besede in kaj so podjetja pripravljena narediti, da jo zagotovijo. Sogovornika bosta poskušala odgovoriti tudi na vprašanje, kakšne spremembe na tem področju pričakujeta v dobi po ponovni vzpostavitvi delovanja gospodarstva, ki se je zaradi ukrepov v zvezi s koronavirusom za nekaj časa praktično popolnoma ustavilo.



 

Se vidimo v sredo, 27. maja 2020, ob 16. uri. 


PRIJAVA:



​Pogovor z gostoma bo vodil Mart D. Buh, direktor celovitih izkušenj, AmCham Slovenija. Dogodek bo zaključen predvidoma ob 17.00.