sl Slovenščina

Si želite izvedeti, kako z vodstveno karizmo zagotoviti največjo učinkovitost vaše ekipe?

Karizma ni lastnost, je zaznavanje. Je zaznavanje lastnosti osebe, ki jo dojemamo kot karizmatično. Nihče ni karizmatičen sam po sebi. Za to sta potrebni dve osebi. Ena oseba opazuje, kaj se smatra za karizmatično, in druga oseba, ki se obnaša na način, ki ga opazovalec zaznava kot karizmatično.

Kot opozarja Deiric McCann, avtor knjige Leadership charisma, se karizmatični voditelji ne rodijo, temveč skozi delo in izkušnje postanejo takšni. “Ne gre za to, da imajo nekaj, česar mi nimamo, gre za to, da delajo iz dneva v dan na svojem obnašanju in komuniciranju. “Gre za to, kako narediš, kako komuniciraš z zaposlenimi.” Ključno pa je, poudarja McCann, da se vodja osredotoči na uresničitev jasno zastavljenih ciljev, pri tem pa mora poslušati svoje zaposlene.

Karizmatični vodje, ki znajo vključevati zaposlene v doseganje ciljev podjetja, v povprečju povečajo prihodke podjetja za 20 %. Tisti, ki tega ne obvladajo, lahko pričakujejo padec prihodkov za več kot 30 % (raziskava izvedena na vzorcu 664.000 zaposlenih po vsem svetu).

Z vami bosta Zvezdana Lubej, direktorica Profiles Slovenia, NLP mojster, coach in trener ter Jana Šušteršič, dipl.psih., specialist TA, coach in trener.