»Uspešen vstop na ZDA je skupek trdega dela, natančne priprave vnaprej, raziskave trga in konkurence ter identifikacije pravih prodajnih kanalov«, je na Boot Camp delavnici povedal Anthony Russo, predsednik TradeHub International, razvijalec trga in strokovnjak za marketinško in poslovno strategijo vstopa na trg ZDA.
AmCham Slovenija skupaj s svojimi partnerji iz ZDA pomaga slovenskim podjetjem pri uspešnem prodoru na ta velik in konkurenčen trg. 300-milijonski trg ZDA je odprt za produkte in storitve, ki so inovativni in predvsem sledijo potrebam kupcev. 17. aprila 2018 so imeli udeleženci priložnost sodelovati na delavnici, kjer so dobili koristne informacije o pravi strategiji in začetnih korakih vstopa na ameriški trg, ki že od samega začetka zahteva natančno pripravo, finančna sredstva in čas. Ključni koraki so identifikacija ciljnega trga in konkurence, identifikacija kupcev, prodajnih kanalov, poleg tega pa seveda še uvoz, logistika, skladiščenje, izračun cene, zaščita intelektualne lastnine, … Del delavnice je bil posvečen tudi vizam in spodbudam ter ugodnostim, ki jih ZDA oz. posamezne zvezne države nudijo potencialnim investitorjem.
Pomembno je, da se podjetja zavedajo, da na ameriški trg ne prodajajo le svojega izdelka ali storitve, ampak tudi svoje znanje.