»V Sloveniji se moramo naučiti pripovedovati prave zgodbe oz. 'storytelling-a',« je prepričan Enzo Smrekar, generalni direktor in član uprave Droga Kolinska, ki je svoje mnenje delil z udeleženci na kosilu Empower Lunch. Prepričan je, da je v Sloveniji mnogo nadpovprečnih izdelkov odlične kakovosti, ki pa jim zaradi slabe marketinške zgodbe ne uspe preboj na nove trge, razen v nekaj redkih, uspešnih primerih.
Enzo Smrekar, dolgoletni mentor AmCham Young ProfessionalsTM programa, svoje bogato znanje z veseljem deli z mlajšimi generacijami. Vprašanja in teme, ki so jih udeleženci dogodka naslovili, so se nanašala na področja, kot so: usklajevanje prostega časa in dela, ženske na višjih pozicijah v podjetju, zaposlovanje mladih, vstop na nove trge z obstoječim poslovnim modelom, bitka za kadre, poklici prihodnosti in na kaj naj se podjetnik osredotoči na začetku poti, če želi uspeti. “Mladi naj se pri prvi zaposlitvi osredotočijo na pridobivanje novih znanj, izkušenj in referenc in naj ne stavijo vsega na plačilo,” je pri tem še poudaril gospod Smrekar.