sl Slovenščina

 

Ker se slovenski finančni svet zaveda stanja, do katerega smo s svojo ravnodušnostjo pripeljali naš planet, si mnoga podjetja do leta 2050 prizadevajo doseči ničelne emisije ogljika. Vsako mora izmeriti svoje trenutne izpuste in si tako zadati cilje tako na srednji (do leta 2030) kot tudi na dolgi (do leta 2050) rok, ta prizadevanja pa morajo biti merljiva in znanstveno podprta, saj se le tako lahko izognemo greenwashingu. Največji izziv je izmeriti in zmanjšati emisije obsega 3, ker ti viri niso pod neposrednim nadzorom organizacije. Govorci iz podjetij Heineken, Skupine NLB in A1 so predstavili svoje načrte za znižanje emisij.

Heineken si do leta 2030 prizadeva razogljičiti produkcijo, do leta 2040 pa tudi celotno vrednostno verigo. Skupina NLB je v enem letu uspela znižati ogljični odtis zaposlenega za več kot 50 %, v A1 pa so za merjenje emisij razvili svoje orodje.

Številna vprašanja in prispevki članov Komisije pričajo o zavedanju, da lahko boljši jutri zgradimo le, če začnemo danes.