sl Slovenščina

AmCham Slovenija v okviru programa Best of the Best išče in nagrajuje najboljše poslovne prakse v podjetjih, članih AmCham Slovenija. V sklopu Povezovanje so se predstavili izjemni posamezniki in skupine, ki s povezovanjem, sodelovanjem in zaupanjem širijo znanje, izkušnje in optimizem. Zmagovalec v sklopu Povezovanje je postalo podjetje Zavod za medgeneracijsko sodelovanje Ypsilon s projektom Made with Y.


V sklopu Povezovanje so se predstavili projekti:


  • Bayer, Raziskovalec za en dan,
  • Lek, Regijski BioCamp in interni talenti,
  • Zavod za medgeneracijsko sodelovanje Ypsilon, Made with Y.


Naziv najboljšega v sklopu Povezovanje in s tem uvrstitev v finale za najboljšo prakso leta 2018 je po izboru občinstva, komisije Best Practice Academy in aktivne poslušalke pripadel podjetju Zavod Ypsilon s projektom Made with Y.


Manja Munda, predstavnica zmagovalnega podjetja Zavod Ypsilon, se je po razglasitvi zmage zahvalila vsem v občinstvu, ki so glasovali za njih, in ostalima dvema predstavljenima praksama, da delata dobro za družbo. »Zmaga nam pomeni potrditev, da smo na pravi poti, in to nam zdaj daje nov zagon za naprej,« je povedala Munda.


Aktivna poslušalka, Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing v Zavarovalnici Triglav je povedala, da je imela v mislih ob ocenjevanju predvsem povezovanje, in zato se je odločila za Zavod Ypsilon. »Zavod Ypsilon s svojo ekipo povezuje različne deležnike v družbi, ki so zelo zahtevni, in zato ima projekt velik potencial. Želela bi si, da s tem še v širši mreži nadaljujejo,« je povedala aktivna poslušalka.



»Z vedno več robotizacije in digitalizacije je naša edina konkurenčna prednost empatija in povezovanje. Povezovanje in vzpostavljanje stičišč za sodelovanje pa sta tudi ključni vlogi AmCham Slovenija, zato sem tudi izjemno vesela, ko imamo priložnost videti, s kakšno skrbnostjo in zanosom to počnejo naši člani. Sploh zato, ker se lahko od tega toliko naučimo,« je povedala Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija.


»Verjamem, da rezultat sodelovanja in ustvarjanja skupnih projektov ni samo večji doseg ljudi in večji končni učinek, ampak s tem delamo pomemben korak v smeri grajenja družbe, ki temelji na kulturi sodelovanja in povezovanja. Jabolko ne pade daleč od drevesa, če to delamo mi, bodo to zagotovo počeli tudi tisti, ki pridejo za nami – in naj nam bo to motivacija,« pa je povedala Nina Marinšek, vodja za članstvo in partnerstva v AmCham Slovenija in vodja projekta Best of the Best.


Zmagovalni projekt:


Zavod za medgeneracijsko sodelovanje Ypsilon, Made with Y

Projekt Made With Y združuje mlade iskalce zaposlitve z različnimi deležniki in jim omogoča osebni ter profesionalni razvoj. Ciljna skupina programa so mladi med 15. in 29. letom starosti, ki so prvi iskalci zaposlitve, v program pa vključujejo tako študente kot brezposelne mlade. S povezovanjem med nevladnimi organizacijami, Zavodom za zaposlovanje, Univerzo v Ljubljani, CEED Slovenija in podjetji želijo v Zavodu Y mladim iskalcem zaposlitve ponuditi izobraževanja in povezovanja, ki jih potrebujejo za lahek prehod na trg dela. Skozi proces delavnic mlade opremijo s spretnostmi, potrebnimi za zagotovitev delovnega mesta in aktivnega državljanstva. Po osnovni pridobitvi kompetenc jih povežejo s korporativnim svetom, kjer imajo priložnost spoznati bodoče delodajalce in se z njimi mrežiti. Ker skozi projekt hkrati spoznavajo tudi milenijce kot zaposlene, bodo s povezavo Univerze v Ljubljani, slovenskih in tujih podjetij ter mladih ustvarili študijo o milenijcih na delovnem mestu. Skozi uspešno sodelovanje različnih deležnikov so zagotovili že več kot 30 zaposlitev mladih, program pa so želijo nadgraditi do te mere, da bo generacija Y predstavljala uspešno in zadovoljno delovno silo prihodnosti.



Druga dva finalista:


Bayer, Raziskovalec za en dan

Namen projekta Raziskovalec za en dan je širiti zanimanje za naravoslovje med mladimi, podirati mit, da naravoslovje ni zanimivo za dekleta, ter spodbujanje sodelovanja med mladimi talenti, ki so hkrati konkurenti na tekmovanjih, ki se jih udeležujejo. V Bayer Slovenija so se povezali z Zvezo za tehnično kulturo Slovenije (ZOTKS) in namenili donatorska sredstva za otroke, posebej nadarjene za naravosovje. Več kot 30 najbolj uspešnih dijakov in devetošolcev, ki so na slovenskih in mednarodnih tekmovanjih iz naravoslovnih in tehničnih ved dosegli najboljše rezultate ali so se izkazali s kakim drugim izjemnim raziskovalnim dosežkom, je v Leverkusnu doživelo eksperimentalni dan v BayLab laboratoriju. Tam udeleženci delavnic spoznavajo, da je znanost lahko zabavna, naučijo se, kako uporabiti inovativne ideje za reševanje nalog in kako se razvijajo družbi koristne rešitve. 30 otrok se je udeležilo delavnice iz molekularne genetike, kjer so spoznavali področja raziskav DNK. Po njihovih besedah so se prvič srečali s tako kakovostno laboratorijsko opremo in izvajali eksperimente, kakršnih v šoli niso nikoli.


Lek, Regijski BioCamp in interni talenti

V Leku in Novartisu se zavedajo, kako pomembna so povezovanja za razvoj novih znanj, stroke in strokovnjakov, zlasti mladih talentov, zato skozi BioCamp trajno povezujejo gospodarsko in akademsko sfero, razvijajo nova znanja, sodelovanja in karierne priložnosti za mlade. Regijski BioCamp tako že osem let učinkovito povezuje znanost in gospodarstvo in odpira vrata novemu znanju in inovativnemu razmišljanju za prihodnost. Regijski BioCamp je edinstven mednarodni forum, ki predstavlja priložnost za študente in mlade Lekove zaposlene, da se srečajo s strokovnjaki in vodilnimi menedžerji iz sveta farmacevtske industrije, znanosti in posla. Hkrati imajo tudi priložnost, da spoznajo način dela v farmacevtski industriji, da pridobijo potrebna znanja ter skozi delo v skupinah sami pokažejo svoje znanje in potencial ter si tako odprejo vrata za začetek kariere. Zmagovalci Regijskega BioCampa si z zmago zagotovijo tudi obisk Novartisovega kampusa v Baslu, sodelovanje na globalnem BioCampu, spoznavno ekskurzijo ali celo nekaj mesečno delovno prakso.


Fotografije z dogodka si lahko ogledate na naši Facebook strani.


Panagiotis Alekos o pomenu povezovanja za podjetje



Ana Čuk o pomenu povezovanja za podjetje



Manja Munda o pomembnosti povezovanja



Zavarovalnica Triglav d.d.