sl Slovenščina

Naziv najboljšega v sklopu Inovativnost v okviru programa Best of the Best in s tem uvrstitev v finale za najboljšo prakso leta 2017 je po izboru občinstva, komisije in aktivne poslušalke pripadel Pro Plusu za projekt Štartaj, Slovenija!


AmCham Slovenija v okviru programa Best of the Best tudi v letu 2017 nadaljuje s predstavljanjem in nagrajevanjem najboljših poslovnih praks v gospodarstvu. V tematskem sklopu Inovativnost so se nam predstavili kreativni in strastni posamezniki in skupine, ki v slovenski poslovni prostor vnašajo nova znanja, pristope, izdelke, procese in poslovne modele na inovativen način.


Kot je v uvodu povedala Ajša Vodnik, izvršna direktorica AmCham Slovenija, nas najboljše poslovne prakse že četrto leto zapored navdušujejo z izjemno energijo, iskrivimi idejami in vsem dobrim, kar delajo za njihove zaposlene in širšo družbo. "Ob tem pa vsi dobimo priložnost, da se drug od drugega naučimo nekaj novega in tako skupaj spodbujamo pozitivne spremembe," je še dodala.


V sklopu Inovativnost so se nam predstavili projekti:

1. Next, Beeping – spletna platforma za čiščenje gospodinjstev

2. Plastika Skaza, Skaza Lab

3. Pro Plus, Štartaj, Slovenija!


Največ ljudi prepričal projekt Štartaj, Slovenija!

Čeprav so vsi projekti zmagovalni in navdihujejo pozitivne spremembe, je Štartaj, Slovenija! zbrane najbolj prepričala prav zaradi kreativnosti, inovativnosti, zagnanosti, odprtosti in želje po širjenju znanja. Aktivna poslušalka Nevenka Kržan, senior partnerka KPMG in predsednica AmCham Slovenija, je dejala, da je program Best of the Best izjemen, ker Slovenijo spreminja v prostor, kjer bo naše življenje in delo boljše in lažje. Projekt Štartaj, Slovenija! je bil tudi njen favorit, saj zajema največ podjetniških idej, združuje tri skupine – televizijo, oglaševalsko agencijo in trgovca, in daje priložnost mladim podjetnikom, ki sicer verjetno ne bi našli poti do naših polic.


Aleš Muhič, Pro Plus, je po zmagi povedal: "Ponosen sem na Pro Plus, na partnerja Spar in na agencijo Formitas, veliko pa nam pomeni, da nam je AmCham dal priložnost in da so nam zbrani udeleženci dali priznanje. To nam daje tudi nov zagon, saj že snemamo 2. sezono oddaje, naša pričakovanja so velika, tudi naša odgovornost je velika, in zagotavljam, da bo tudi druga sezona odlična".


Pro Plus: Štartaj, Slovenija!

V zadnjih letih se je v Sloveniji med mladimi razširila miselnost, da se pri nas ne da. Da njihovih izdelkov nihče ne razume, jim ne da priložnosti in jim na poti do uspeha nihče ni pripravljen pomagati. POP TV, Spar Slovenija in Formitas so združili moči in zasnovali projekt, ki je to miselnost postavil na glavo. Pod okrilje so vzeli 12 podjetnikov, jim pokazali, kako najti prave rešitve, in jim pomagali na poti do uspeha. Namen projekta je bil, da slovenskim podjetnikom ponudijo priložnost za edinstveni zagon svojega produkta, vpliv sveže podjetniške energije so širili skozi relevantne debate, odpirali pereče teme, s katerimi se soočajo mladi, ki skušajo svojo idejo in produkt predstaviti trgu, in iskali konkretne rešitve. Pokazali so, da je moč televizije velika in izpolnjujoča, ko deluje v družbeno dobro.


Gledalci POP TV so ob nedeljah spremljali resnične in iskrene zgodbe slovenskih podjetnikov, opazovali težave in strahove, s katerimi so se soočali na svoji poti in njihov proces učenja ob konkretnih nasvetih uspešnih slovenskih podjetnikov. Pogum, močna volja in pripravljenost za delo so jim zagotovili medijsko prepoznavnost, v megamarketih Interspar pa posebno prodajno polico in s tem edinstveno priložnost za preboj na trg. Najuspešnejši med njimi so dobili enkratno poslovno priložnost – šestmesečno ekskluzivno pogodbo s Spar Slovenija in medijsko podporo POP TV. "Hit produkt 2016" je postal dezodorant Nelipot.


Oddaja je dosegla izjemno gledanost, odmevala je v medijih in na družbenih omrežjih. Med kampanjo je bilo zabeleženih več kot 94.000 nakupov in kar sedem izdelkov je bilo najbolje prodajanih v svoji kategoriji. Zaradi odličnih rezultatov se je Spar odločil, da na policah ne obdrži le hit produkta, ampak tudi osem drugih izdelkov, prodajo pa razširi v več kot 50 trgovin.



Best of the Best program

Izjemni projekti in ideje članov AmCham Slovenija v slovenski gospodarski prostor vnašajo odlične prakse, ki jih uvrščajo med vodilna podjetja v Sloveniji. Prav to je pripomoglo k oblikovanju programa Best of the Best, v katerem že četrto leto zapored izpostavljamo, predstavljamo in nagrajujemo najboljše poslovne prakse v gospodarstvu. Izjemne prakse so plod kreativnosti in inovativnosti zaposlenih, program Best of the Best pa je navdih in pomoč pri prenosu pozitivnih poslovnih izkušenj, novih znanj in idej na člane AmCham poslovne skupnosti in širšega gospodarskega okolja.


Namen programa je predstavitev in izpostavitev izjemnega dela zaposlenih v podjetij, ki so člani AmCham Slovenija, ter predstavitev uspešnih zgodb in poslovnih praks, ki so lahko vzor in motivacija za slovensko gospodarstvo. Na ta način lahko vsi skupaj pripomoremo k spremembam tudi v drugih podjetjih. Izpostavljamo, kar imamo pokazati dobrega, osredotočeni smo na uspešne zgodbe, za katere želimo, da o njih izvedo tudi drugi.


Na treh dogodkih Best of the Best tako predstavljamo 9 najboljših praks v treh tematskih sklopih INOVATIVNOST, MOTIVACIJA in ODPRTOST.


Pomembno vlogo igra tudi posebna komisija, Best Practice Academy, katere vloga je izbor finalistov programa Best of the Best. Izjemni posamezniki, ki sodelujejo v Best Practice Academy so: Viviana Žorž – Adecco, Ksenija Božič – BB Svetovanje, Aleksandra Brank – Bisnode, Mateja Panjan – Danfoss, Simona Dijak – Goodyear, Primož Zupan – Halcom, Mojca Perič – Helios, Maja Langerholc – KPMG, Aleksander Baretič – Mars, Katra Šemrov – Microsoft, Alenka Rozman – NLB, Rok Cuderman – Petrol, Jana Jovanovska – Philip Morris, Zvezdana Lubej – Profile S, Tea Gasser – PwC, Nina Remškar – Roche, Martina Merslavič – Sistem 2, Soniboj Knežak – Steklarna Hrastnik, Tjaša Kolenc Filipčič – Zavarovalnica Triglav, Irena Marcetič – NIL, Eva Cvelbar – Kolektor, Saša Zor – InterContinental, Metka Glas – Studio Moderna d.o.o., Metka Svetlin – Google Hrvatska.


Posebna zahvala pri dogodku Best of the Best inovativnost gre podpornikom in partnerjem programa Best of the Best, generalnima pokroviteljema – Goodyear in KPMG, pokrovitelju sklopa Inovativnost – Abbvie, ter partnerjema programa – STA Potovanja in Hotel Slon.