Naziv najboljše poslovne prakse leta, najboljšega med najboljšimi, Best of the Best 2018, je pripadel podjetju Droga Kolinska s prakso Zaščita barve ARGETA kot blagovne znamke.
V okviru projekta Best of the Best je AmCham Slovenija že peto leto zapored izpostavljala, predstavljala in nagrajevala najboljše poslovne prakse. Izjemni projekti in najboljše poslovne prakse v slovenski poslovni prostor vnašajo nova znanja, pristope, izdelke, procese in poslovne modele na inovativen način. S svojo kreativnostjo in energijo motivirajo ne le zaposlenih v podjetjih, temveč celotno poslovno skupnost, s povezovanjem, sodelovanjem in zaupanjem pa širijo znanje, izkušnje in optimizem.
Zmagovalca smo izmed treh finalistov dobili na AmCham Poslovnem zajtrku "Kako lahko v svetu zmagujemo Slovenci? ". Zmagovalca smo izbrali s pomočjo spletnega glasovanja, z glasovi strokovne žirije in s pomočjo občinstva na dogodku. V izenačenem boju, kjer sta Droga Kolinska in Optiweb zbrala enako število glasov, je odločil glas strokovne komisije, ki je na prvo mesto postavila Drogo Kolinsko.
Jurij Žurej, vodja zmagovalnega projekta iz podjetja Droga Kolinska, je ob zmagi dejal: "Ne verjemite, da se česa ne da, vedno se da. Če imate okoli sebe ljudi, ki verjamejo v vas in v idejo, potem ste na zmagovalni poti". Ob tem se je zahvalil vsem, ki so glasovali za njih in jim izrazili zaupanje, zahvalil pa se je tudi ostalim sotekmovalnim ekipam, ki so po njegovih besedah tudi ekipi Droge Kolinske v velik navdih.
Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija, je ob tem povedala: "V poslovni skupnosti priložnosti in optimizma naši člani ustvarjajo številne inovativne prakse, ki so navdih za slovenski poslovni prostor. Odlična podjetja, izjemni zaposleni, v veliko veselje in čast nam je, da se z njihovim povezovanjem ustvarja nova kvaliteta, se krešejo ideje in dviguje samozavest.".
Nina Marinšek, vodja za članstvo in partnerstva pri AmCham Slovenija ter vodja projekta Best of the Best, je dodala: "V sklopu projekta Best of the Best je v petih letih sodelovalo že več kot 100 poslovnih praks, kar je lep prikaz tega, da smo v slovenski poslovni skupnosti inovativni in kreativni. S širjenjem uspešnih poslovnih praks si izmenjujemo znanje in ideje ter stopamo korak naprej v smeri grajenja družbe, ki temelji na kulturi sodelovanja in povezovanja".
Finalisti so bili zmagovalci posameznih kategorij:
★ Inovativnost: Droga Kolinska, Zaščita barve ARGETA kot blagovne znamke – Inovativnost, ki se ob bok postavlja največjim svetovnim blagovnim znamkam.
★ Motivacija: Optiweb, Optikultura – Zgodba motivacije, ki zaposlenim poleg zaposlitve nudi tudi odlično izkušnjo.
★ Povezovanje: Zavod za medgeneracijsko sodelovanje, Ypsilon Made with Y – Povezovanje deležnikov, ki mladim lajšajo uspešen vstop na trg dela.
Zmagovalni projekt:
Droga Kolinska: Zaščita barve ARGETA kot blagovne znamke
V Drogi Kolinska so dokazali, da potrošniki že samo barvo ARGETA prepoznavajo kot blagovno znamko, da relevantni potrošnik barvo povezuje z izvorom blaga, da ima navedena barva semiotični status za točno določen izdelek, da javnost takšno barvo dojema kot »znak« in da ima takšna barva tudi razlikovalni učinek. Namen in končni cilj projekta je bil zaščita barve, ki jo primarno uporablja ARGETA (pantone 159 C) v tržni komunikaciji izdelkov ARGETA. S tem so želeli zagotoviti uradno priznan monopol na uporabo navedene barve za izdelke, ki se tržijo v segmentu v katerem na trgu deluje ARGETA.
Enzo Smrekar o uspehu Droge Kolinska
Miha Lavtar o uspehu Optiweba
Predstavitve projektov si poglejte TUKAJ.
Posnetek celotnega dogodka si lahko ogledate TUKAJ.
Fotografije z dogodka so na voljo na naši Facebook strani.