Člani Best Practice Academy, ambasadorji dobrih poslovnih praks, so se še pred poletjem srečali v vodilni medijski hiši PRO PLUS, ki s svojimi programi POP TV, Kanal A, Brio, Oto in drugimi dnevno zadosti okusu 840.000 gledalcev.
Zgodovino medijske hiše, način dela, organizacijo in vpogled v prihodnost medijev sta s člani BPA delila Aleš Muhič, direktor trženja na PRO PLUS ter član BPA, in Jana Štokovič Babič, vodja televizijskega trženja. Pri ogledu studiev, kjer snemajo najbolj gledane oddaje 24 ur, Svet na Kanalu A in Dan najlepših sanj, se jim je pridružil še Jure Tepina, odgovorni urednik postala 24ur.com, ki je predstavil podroben vpogled v to, kako informativna oddaja nastane in kdo vse pri njej sodeluje.
Kljub poplavi novih medijev, televizija ostaja v sediščih naših življenj. V Sloveniji v povprečju pred televizijo preživimo 3 ure in 35 min dnevno. Strategija Pro Plusa ob tem je, da so prisotni v košarici 10 najbolj gledanih TV postaj.
Za uspešen štart POP TV-ja leta 1995 je zaslužna odlična vsebinska oddaja informativnega programa 24 ur, to pa že ves čas dopolnjujejo oddaje zabavnega značaja, ki so plod lastne produkcije. Pika na i Pro Plusovega programa so športne oddaje, predvsem prenosi dirk moto GP, Lige prvakov, nogometnih tekem državnega prvenstva, košarke in še marsikaj se najde v njihovi ponudbi.
In kako na PRO PLUS vidijo prihodnost medijev in spreminjanje navad gledalcev? Prilagajajo se okusu gledalcev in v svoje oddaje vključujejo elemente navidezne resničnosti, ki še dodatno pripomorejo k temu, da oddaje niso le gledljive, ampak ponujajo gledalcu tudi novo izkušnjo.