Glasovanje za najboljšo poslovno prakso Best of the Best 2020 je odprto.
Odlične poslovne prakse v gospodarstvu tudi letos navdihujejo slovensko in mednarodno poslovno skupnost. A kateri bo pripadal laskavi naziv najboljše med najboljšimi?
Spletno glasovanje za najboljšo poslovno prakso 2020 je odprto. Poteka od petka, 27. novembra 2020 do petka, 4. decembra 2020, do 8.00.
Glasujte za najboljšo poslovno prakso 2020.
Kdo so superfinalisti Best of the Best 2020?
Inovativnost: Hidria, Hidria Bond
Motivacija: Dewesoft, Dewesoftov unikaten model lastništva
Povezovanje: Dewesoft, Katapult
Kako poteka glasovanje za najboljšo poslovno prakso Best of the Best 2020?
1. Spletno glasovanje (preko spletne ankete objavljene na AmCham družbenih medijev)
(od 27. novembra 2020 do 4. decembra 2020 do 8.00)
Na spletni strani AmCham Slovenija si najprej oglejte video predstavitve zmagovalcev posameznih sklopov Best of the Best 2020, nato pa v spletni anketi TUKAJ glasujte za vašega zmagovalca.
Prvi del končnega števila točk bo namreč temeljil na številu glasov, ki jih bo vsak projekt prejel znotraj ankete. Vsak lahko glasuje le 1x. Glasovi se bodo razvrstili na 1., 2. in 3. mesto, pri čemer bo podjetje, ki bo prejelo največ glasov razvrščeno na 1. mesto, projekt z najmanj glasovi pa na 3. mesto.
2. Glas strokovne žirije
Drugi del končnega števila točk bodo predstavljali glasovi posebne, v ta namen imenovane žirije. Strokovna žirija bo glasovala po načelu en glas na člana komisije. Glasovi se bodo razvrstili na 1., 2. in 3. mesto, pri čemer bo podjetje, ki bo prejelo največ glasov razvrščeno na 1. mesto, projekt z najmanj glasovi pa na 3. mesto. V primeru izenačenja glasov članov žirije odloča glas predsednika/ predsednice žirije.
3. Glasovanje na zaključnem dogodku
Tretji del seštevka točk in finalni izbor zmagovalca pa predstavlja glasovanje občinstva na virtualnem AmCham Poslovnem zajtrku »Svetiniki sprememb. Katera bpo najboljša poslovna praksa 2020«, 4. decembra 2020 na online platformi.
Občinstvo na virtualnem dogodku bo glasovalo po načelu 1 glas na udeleženca dogodka. Glasovi se bodo razvrstili na 1., 2. in 3. mesto, pri čemer bo podjetje, ki bo prejelo največ glasov razvrščeno na 1. mesto, projekt z najmanj glasovi pa na 3. mesto.
V primeru izenačenja glasov odloča glas strokovne žirije.