sl Slovenščina

“Dne 20.3.2014 smo člani četrte generacije AmCham Young Professionals obiskali podjetje Gorenje v Velenju.

Po toplem sprejemu v recepciji sedeža Gorenja so nam podjetje, njegovo zgodovino, dosežke, vrednote, cilje, stanje na trgu v stilu okrogle mize predstavili:

– gospod Franjo Bobinac, predsednik uprave Gorenja;

– gospod Aleksander Uranc, izvršni direktor za Vodenje blagovnih znamk;

– gospa Uršula Menih Dokl, direktorica za korporacijsko identiteto in komuniciranje in

– gospod Tomaž Korošec, izvršni direktor za proizvodnjo.

Slednji nas je po zelo obsežni in konstruktivni predstavitvi s strani sodelavcev popeljal v objekte kjer se izvaja proizvodnja njihovih izdelkov, v njihov lastni logistični center ter v moderni razstavno – prodajni salon. V razstavno – prodajnem salonu se je naš ogled podjetja tudi zaključil.

Ugotovili smo, da se Gorenje zelo uspešno bojuje na trgu “bele tehnike” in si iz leta v leto povečuje tržni delež in prihodke v več kot 90 državah, kjer je s svojimi izdelki prisotno. Poudariti je potrebno tudi, da je v podjetje Gorenje pred kratkim dokapitaliziral Panasonic. S sinergijami, ki jih ustvarjajo bodo še uspešnejši, konkurenčnejši in bolj prepoznavni.”



Aleš Koželjnik, Trgovec z električno energijo / Power trader, Petrol

“Treba je priznati, da je bila prisotna energija, moč , karizma v tistem prostoru. Vendar posebej všeč mi je bila vizija, da vodstvo Gorenja postavlja inovativnost kot pomembno vrednoto in s tem daje vtis, da jo razume kot pomembno konkurenčno prednost.”

dr. Gaj Stavber, Lek d.d., Razvojni Center Slovenija

“Transparentnost, jasno definirani cilji in iskrica v očeh ( želja ) tako vodstva kot zaposlenih je tisto, kar sem zaznal pri podjetju Gorenje. Prisotnost na 80 različnih trgih in 1. mesto med izvoznimi podjetji v državi pa sta popolnoma zasluženi in logični posledici le tega. Verjamem, da so smernice, katere so si zadali v Gorenju prave in, da bomo vsi skupaj na njih lahko v prihodnje še bolj ponosni. Gorenje je dokaz, da se lahko kljub znatno manjšemu budget-u vendar s pravim attitude-om postavi ob bok svetovnim gigantom. ”

Gašper Kračman, CMC Manager, Studio Moderna

˝Hvala AmChamu za organizacijo obiska Gorenja ter vodilnim v družbi, da so nam namenili velik del četrtkovega delovnika. Izkušnje vodij velikih družb iz prve roke so izjemna dodana vrednost za vsakega poslušalca. G. Bobinac se je zelo potrudil in nam osvetlil zakulisje nekaterih dogodkov, ki so pomembno zaznamovali zadnja leta v Gorenju. Z ekipo prisotnih direktorjev so nam predstavili drobovje družbe ter svoje delo in izzive s katerimi se srečujejo vsak dan. Skupaj z obiskom proizvodni obratov in skladišča smo tako imeli priložnost spoznati vso energijo, trud in inovativnost, ki stojijo za izdelki ustvarjenimi v Gorenju.˝

Aleš Sitar, IBM, Country Tax manager Slovenia, Croatia, Serbia, Romania, Bulgaria

“Glede na trenutno negativno situacijo v Sloveniji je bilo za spremembo osvežujoče slišati in videti zgodbo o uspehu Gorenja. Slišati jo iz ust spoštovanja vrednih ljudi, ki se jim povsem normalno zdi, da Slovenija zna in zmore, še toliko lepše.”

Saša Hojker, strokovni vodja za prevzem rizika korporacijskih zavarovancev, Zavarovalnica Triglav



”Gorenje predstavlja slovensko blagovno znamko, ki ima jasno strategijo, izoblikovane cilje ter si želi nekaj več (ne le biti dober – moraš biti izjemen). Gospod Franjo Bobinac vrhunski lider, nekdo od katerega se mlajši lahko le zgledujemo in učimo (pokončna drža, jasnost vizije, sočutje do človeka in družbeno-odgovorna naravnanost). Po moji osebni presoji, ima poslovno energijo odličnega mentorja. Razumejo, da je vsak zaposleni in njegova zavzetost – bistvenega pomena. Sistem vrednot, kateri je izpeljan iz Gorenjeve strategije je jasno vpeljan v različne aktivnosti – med drugim na to nakazuje tudi skrbno dodelan sistem internega (korporativnega) komuniciranja.”

Maja Majstorović Hajduković, Comtrade