4. junij 2015, Ljubljana
Za zlate in velike nagrade DIGGIT se v okviru 4. slovenske konference o digitalnih komunikacijah poteguje petdeset prijavljenih del. Med agencijami sta največ del prijavili agenciji Renderspace (10) in ENKI (6), med naročniki pa zavarovalnica Adriatic Slovenica (4) in Mercator (3).
Na četrti slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah DIGGIT, ki bo 4. junija v ljubljanskem GH Union, bosta organizatorja, družba TSmedia in revija Marketing magazin, slovenskim agencijam in naročnikom že drugič podelila nagrade za digitalne rešitve, ki na najbolj ustvarjalen in izpopolnjen način sooblikujejo digitalno okolje.
Slovenske agencije in naročniki so digitalna orodja, kanale, strategije in druge digitalne rešitve letos lahko prijavili v osemnajst tekmovalnih kategorij. Največ prijav beleži kategorija finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo (11), sledi kategorija hrana in pijača s šestimi prijavami in storitve s petimi prijavami. Med prijavljenimi tipi dela s štiriindvajsetimi prijavami v različnih kategorijah prednjačijo spletna mesta.
Ob predsednici žirije Tjaši Kolenc Filipčič iz Zavarovalnice Triglav, o zmagovalcih presojajo še člani žirije, med njimi Saša Leben, Publicis, špela Žorž, Grey, Tina Cipot, Lidl, Dejan Vlaisavljević, Zadrga, Jože šulman, Innovatif, Matevž Klanjšek, Celtra, Marjan Novak, Marketing magazin, Mitja Jereb, TSmedia in Peter Curk, Renderspace.
Nagrade DIGGIT bodo podeljene 4. junija na večernem dogodku v veliki dvorani GH Union, v Ljubljani, s pričetkom ob 8.30.
Video prijavljenih del je na voljo tukaj.
Dodatne informacije:
Karolina Marolt
vodja odnosov z javnostmi
e-pošta: pr@diggit.si
mobi: 051 314 224
Več o konferenci:
Spremljajte nas na:
FB: /diggit.si
T: @diggit_si
|