Z možgani v prednosti: nevroznanost v poslovnem svetu.
“Z razumevanjem in uporabo nevroznanosti, vedenjske ekonomije in psihologije, lahko možgane razvijemo tako, da postanejo naša najbolj dragocena prednost. ”
Dr. Nikolaos Dimitriadis
Kako nam nevroznanost pomaga razumeti vedenjske navade, odzive in komunikacijo v poslovnem svetu? Kakšna je sinergija med delovanjem možganov in vodenjem? Kako s spreminjanjem delovanja možganov izboljšati vodstvene pristope?
Nevrovodenje, nevroekonomija, nevromarketing, nevroretorika. Nevroznanost osvaja poslovne vede, ki na podlagi spoznanj o delovanju človeških možganov na glavo postavljajo svoje metode in koncepte delovanja.
Z nami bo Dr. Nikolaos Dimitriadis (MBA), Trizma Neuro, Univerza v Sheffieldu.
Dr. Nikolaos Dimitriadis povezuje nevroznanost in vedenjsko znanost s področjem trženja, komunikacij, vodenja in izobraževanja. Svetoval je svetovnim korporacijam kot so IKEA, IBM, Nestle, Banca Intesa Sanpaolo, Holcim, Coca Cola Hellenic, Raiffeisen Bank, Teekanne. Je direktor podjetja Trizma Neuro, ki je specializirano za nevromarketing, in regionalni direktor britanske Univerze Scheffiled za Srbijo, Črno goro in Makedonijo. Na omenjeni univerzi je tudi magistriral in doktoriral iz poslovnih ved. Strokovnjak na področju poznavanja možganov za učinkovito vodenje s praktičnimi izkušnjami iz svetovnih korporacij in avtor knjige "Neuroscience for Leaders – A Brain Adaptive Leadership Approach" .
»Vse, kar smo, je v naših možganih,« pravi dr. Dimitriadis.
Kdaj in kje?
Torek, 23. januar 2018,
od 16.30 do 20.00.
Ekonomska Fakulteta – Lila dvorana, Kardeljeva ploščad 17, Ljubljana.
Vabilo velja za udeležence AmCham Young Leaders Cluba. Prosimo za potrditev udeležbe. V kolikor se dogodka ne boste uspeli udeležiti, mi prosim pošljite sporočilo na: katja.cencur@amcham.si.
AmCham Heroes: